حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا ضربه سنگینی به فوتبال ایران می زند

به گزارش وبلاگ وردپرس، تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است که این تیم توانایی ادامه صدرنشینی و قهرمانی در نیم فصل اول لیگ برتر را دارد.

حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا ضربه سنگینی به فوتبال ایران می زند

رضا رجبی در گفت وگو با پانا، درباره عملکرد تیم استقلال و پیروزی پرگل مقابل تیم پدیده در رقابت های لیگ برتر گفت: استقلال در بازی مقابل پدیده خیلی خوب بازی کرد؛ این تیم شرایط خوبی در جدول ندارد و به واسطه همین موضوع خیلی دست و پا بسته بازی کرد اما استقلال توانست به یک پیروزی پرگل برسد و عملکرد خوبی داشته باشد. تیم استقلال در چند بازی گذشته تساوی های پی در پی را کسب نموده بود و به همین دلیل در بخش جلو موقعیت های زیادی روی دروازه ایجاد نمی کرد اما در این بازی شرایط کاملا عوض شد.

وی ادامه داد: مجیدی نباید تغییرات زیادی در ترکیب تیم ایجاد کند تا تیم با همین فرایند در لیگ بازی کند و امتیاز بگیرد. برای بازیکنان استقلال نباید فرق داشته باشد که در مقابل چه تیمی به میدان می فرایند؛ آن ها باید با همین فرایند در لیگ نتیجه بگیرند تا بتوانند در کورس قهرمانی باقی بمانند. با توجه به شرایطی که استقلال دارد و بازی خوبی که ارائه داد به نظرم این تیم در آینده فرایند رو به رشدی خواهد داشت.

رجبی بیان کرد: من فکر می کنم نقطه قوت تیم خط دفاعی استقلال است که در 11 بازی گذشته کمترین گل را خورده است. بازیکنان استقلال در خط دفاعی به خوبی همدیگر را پوشش می دهند و حتی در مواقعی که توپ را از دست می دهند برای دفاع سریع به عقب برمی گردند. البته در حمله کمی کند هستند چرا که بازیکنان استقلال دیر از دفاع به حمله می فرایند، اگر این انتقال سرعت بگیرد قطعا شرایط هم بهتر خواهد شد.

پیشکسوت استقلال در خصوص گلزنی ژستد بیان کرد: ژستد بازیکن حرفه ای است و در بازی مقابل پدیده هم به درستی حرکت می کرد، او روی هوا به خوبی توپ را حفظ کرد و اگر با تیم تمرینات متعدد داشته باشد می تواند در قالب تیمی در ترکیب جا بیفتد و به تیم یاری زیادی نمایند. در کنار ژستد، دیگر بازیکنان استقلال از جمله آرمان رمضانی عملکرد خوبی داشته است، این بازیکن توانسته در دو بازی قبلی استقلال گل بزند؛ او در مواقعی که تیم احتیاج به بازی مستقیم دارد می تواند به تیم یاری کند. استقلال در این بازی با فکر به میدان آمد و در نیمه دوم هم توپ را حفظ کرد و با هوشیاری کامل بازی می کرد. با این شرایط من فکر می کنم استقلال می تواند صدرنشینی هایش را حفظ کند.

وی ادامه داد: دفاع استقلال خوب و هماهنگ است، آنها سال هاست که در این موضوع ضعف داشتند اما الان آن را رفع کردند؛ اگر استقلال اشتباهی نکند و امتیازها را واگذار نکند حداقل نیم فصل اول قهرمان می گردد.

وی بعلاوه در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: امیدوارم که تدابیری اندیشیده گردد و این اتفاق رخ ندهد. فوتبال ایران از حذف استقلال و پرسپولیس ضربه سنگینی می خورد و امیدوارم در نهایت مسئولان فوتبال ایران راهی پیش بگیرند که در نهایت این دو تیم بتوانند مشکلاتشان را حل نمایند و در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند.

رجبی بعلاوه به بازی بعدی استقلال مقابل فولاد خوزستان اشاره نمود و گفت: بازی سختی پیش رو استقلال است، اما اگر همین فرایندی که تیم در چهار بازی قبل خود پیش گرفته در این بازی هم به همان صورت به میدان بیاید نتیجه می گیرد. نتایج استقلال و فولاد خوزستان نزدیک به هم بوده؛ فولاد تیمی خوب و مدعی است، اما استقلال می تواند در این هفته نیز نتیجه خوبی بگیرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا ضربه سنگینی به فوتبال ایران می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا ضربه سنگینی به فوتبال ایران می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید