حضور زنان باید درعرصه های ملی به لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد

به گزارش وبلاگ وردپرس، تهران (پانا) - رییس کمیته ملی المپیک گفت حضور زنان باید در عرصه های ملی به لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد تا مهری بر ابطال رویکرد استکبار جهانی نسبت به ایران زده شود.

حضور زنان باید درعرصه های ملی به لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد

به گزارش وزارت ورزش و جوانان، رضا صالحی امیری در نشست فدراسیون های ورزشی، گفت: به تمامی کسانی که ریشه در ورزش این سرزمین دارند و توانستند با جلب اعتماد مجمع، هدایت فدراسیون های ورزشی را عهده دار شوند، تبریک می گویم و امیدوارم راهی را که آغاز کردند منجر به درخشش ورزش شود.

همچنین از وزیر ورزش و جوانان و تمام کسانی که در مجمع عمومی فدراسیون حضور یافتند و با اجماع مجموعه عملکرد کمیته ملی المپیک را تصویب کردند، قدردانی می کنم. اعتقاد دارم دو پیام از مجموعه عملکرد اجرا شده می توان استخراج کرد، نخست اینکه همدلی، همگرایی و وفاق استراتژی دایمی مجموعه ورزش است که تداوم حیات توسعه پایدار ورزش در گرو این سیاست و باور است. دوم، باور ما این است وزارت ورزش و جوانان محور و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، ادارات کل ورزش و جوانان، فدراسیون ها و هیات های ورزشی بازوان این وزارتخانه هستند.

وی تاکید کرد: دیانت و اخلاق، جوهر و محور ورزش قهرمانی است و برای رسیدن به تعالی باید برمحور اخلاق حرکت کنیم.

صالحی امیری حضور نواب رییس در این نشست را اقدام شایسته ای دانست و ضمن قدردانی از وزیر ورزش و جوانان، گفت: حضور زنان باید در عرصه های ملی به لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد تا مهری بر ابطال رویکرد استکبار جهانی نسبت به ایران زده شود.

رئیس کمیته ملی المپیک شرح داد: در سال 1401 سه رویداد مهم رقابت های کشورهای اسلامی، جوانان آسیا و بازی های آسیایی را پیش رو داریم که امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی و سیاست گذاری به نتایج عالی دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: آنچه در چهار سال گذشته در حوزه ورزش کشور تحت عنوان افتخار به دست آمده، محصول شفافیت، همگرایی و همدلی است و تلاش می کنیم در سال 1401 بار دیگر تمامی ظرفیت ها را صادقانه و عادلانه در اختیار فدراسیون ها قرار دهیم. امیدوارم سال 1401، سال کسب فضیلت، عبور از مسائل، عزت و سربلندی برای ملت شریف ایران باشد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حضور زنان باید درعرصه های ملی به لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور زنان باید درعرصه های ملی به لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید