دو خبر خوب برای افرادی که خانه می خواهند

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران اقتصادی- وزیر راه شهرسازی گفت: اراضی مناسب، ارایه تسهیلات 300 تا 350 میلیون تومانی و ارایه خدمات رایگان و مناسب برای اجرای قانون جهش فراوری در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

دو خبر خوب برای افرادی که خانه می خواهند

به گزارش وبلاگ وردپرس به نقل از جماران،وزیر راه و شهرسازی از پرداخت وام 350 میلیون تومانی در قانون جهش فراوری مسکن اطلاع داد و گفت:استانداران در شناسایی اراضی دولتی با وزارت راه همراهی نمایند.

رستم قاسمی با اعلام این که تعهد ما این است که 4 میلیون مسکن طی چهار سال در کشور احداث گردد که برای اینکار برنامه ریزی ها انجام و زمین هایی هم پیش بینی شده است، اظهار کرد: استانداران به اسم مسئول شورای مسکن استان در شناسایی و معرفی اراضی دولتی وزارت راه را همراهی نمایند. زمین های درون شهرها که متعلق به دولت است باید شناسایی و به اداره کل استان اعلام گردد.

وی با بیان این که این اراضی با تغییر کاربری در اختیار دهک های یک تا 5 جمیعتی برای اجرای طرح جهش فراوری مسکن قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: هفته آینده سامانه ثبت نام متقاضیان چهار میلیون واحد مسکونی قانون جهش فراوری مسکن آماده خواهد شد.

وی ادامه داد: باتوجه به تجربیات مسکن مهر و مسکن ملی، در اجرای قانون جهش فراوری مسکن، واحدهای مسکونی در مناطقی که متقاضی وجود دارد، احداث خواهد شد و بنابراین جهش فراوری مسکن بر اساس متقاضی محوری طراحی شده است.

وزیر راه شهرسازی گفت: اراضی مناسب، ارایه تسهیلات 300 تا 350 میلیون تومانی و ارایه خدمات رایگان و مناسب برای اجرای قانون جهش فراوری در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. در شهرهای کوچک بنیاد مسکن آماده سازی زمین را انجام می دهد و به مردم برای احداث مسکن تخصیص می دهد. راه دیگر احداث مسکن در قانون جهش فراوری با همکاری تعاونی ها و انبوه سازان است که در ین رابطه اقدام خواهد شد.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "دو خبر خوب برای افرادی که خانه می خواهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو خبر خوب برای افرادی که خانه می خواهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید