ستاره ای که قربانی حضور رونالدو در تهران شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران؛ تا ساعاتی دیگر تیم النصر عربستان وارد تهران می گردد. در این سفر همه توجه ها به حضور کریستیانو رونالدو در تهران است اما رونالدو تنها ستاره النصر نیست.

ستاره ای که قربانی حضور رونالدو در تهران شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، بیش از یک هفته است که در ایران همه از سفر کریستیانو رونالدو به تهران حرف می زنند. مهاجم پرآوزه منچستر یونایتد و رئال مادرید که ابتدای سال جاری به لیگ عربستان آمد و حالا باید در استادیوم آزادی مقابل پرسپولیس بازی کند.

اما این همه توجه رسانه ای به کریستیانو رونالدو به نوعی کم لطفی به مهاجم نوک شناخته شده و تاثیرگذار النصر است. النصری ها در تابستان سال جاری توانستند سادیو مانه را هم به تیم شان اضافه نمایند. بازیکنی که دو فصل قبل برترین مهاجم لیورپول بود و رفتنش از لیورپول به بایرن بزرگترین صدمه به ترکیب هجومی لیورپول بود.

این صدمه چنان بود که بعد از عدم موفقیت مانه در بایرن لیورپولی ها علاقه مند به بازگرداندن او بودند اما این مهاجم آماده تصمیم گرفت راهی عربستان گردد.

شاید اگر کریستیانو رونالدو و جریان رسانه ای اطرافش نبود حضور مانه در تهران را می شد مهم ترین اتفاق فوتبالی چند وقت اخیر دانست اما این ستاره تاثیرگذار قربانی قدرت رسانه ای کریستیانو رونالدو شد.

منبع: فرارو

به "ستاره ای که قربانی حضور رونالدو در تهران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره ای که قربانی حضور رونالدو در تهران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید