ستاره سابق اینتر علیه مهدی طارمی: به درد ما نمی خورد!

به گزارش وبلاگ وردپرس، جدایی روملو لوکاکو از اینتر باعث شده که کادر فنی و مدیران این باشگاه به صورت جدی در پی مهاجمی تازه باشند.

ستاره سابق اینتر علیه مهدی طارمی: به درد ما نمی خورد!

مذاکرات آن ها برای حفظ لوکاکو و دائمی کردن قرارداد او به علت رفتار های این بازیکن و بعلاوه مذاکراتش با یوونتوس ناتمام ماند و اینتر تصمیم گرفت از کوشش برای به خدمت گرفتن او کناره گیری کند.

از آن موقع تا به حال نام مهاجمان بسیاری در کنار نام این تیم به گوش رسیده که مهدی طارمی هم یکی از آن ها بوده است. روز گذشته حتی گفته شد که پیشنهادی برای این ستاره ایرانی به دست مدیران پورتو رسیده است.

حالا آلتوبلی درباره شرایط این باشگاه و کوششش برای جذب مهاجم به گاتزتا گفت: آرناتوویچ 13 سال پیش در اینتر بوده، حتی با این که زمانی طولانی است، اما می تواند به سازگاری سریع او یاری کند. او مطمئنا می تواند به کادر فنی اینتر یاری کند.

در حال حاضر بهتر است که ما از بازیکنی استفاده کنیم که این لیگ را به خوبی می شناسد و آرناتوویچ که چنین سابقه ای دارد برترین گزینه پیش روی اینتر است. البته که بازی برای برای بولونیا شبیه بازی برای اینتر نیست.

جدای از مسائل مالی، اینتر در حال حاضر در جایگاهی نیست که بتواند ریسک کند و در پی بازیکنانی باشد که شاید در این لیگ و در ترکیب این تیم جواب ندهند. شاید بازیکنی مثل طارمی به زمان بیشتری برای سازگاری با شرایطی کاملا تازه مانند شرایط ما احتیاج داشته باشد و این خوب نیست.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "ستاره سابق اینتر علیه مهدی طارمی: به درد ما نمی خورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره سابق اینتر علیه مهدی طارمی: به درد ما نمی خورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید