سفیر کشورمان با وزیر توسعه و زیرساخت گرجستان ملاقات کرد

به گزارش وبلاگ وردپرس، سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان امروز با وزیر توسعه و زیر ساخت این کشور دیدار و درخصوص راه های توسعه همکاری دو کشور گفت وگو کرد.

سفیر کشورمان با وزیر توسعه و زیرساخت گرجستان ملاقات کرد

به گزارش وبلاگ وردپرس، در این دیدار سید جواد قوام شهیدی، سفیرکشورمان با اشاره به ظرفیت و توانائیهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه خدمات فنی و مهندسی، آمادگی کشورمان و متخصصین ایرانی را برای مشارکت در اجرای طرح های زیرساختی و توسعه ای گرجستان اعلام داشت.

همچنین خانم مایا تسکیتیشویلی، وزیر زیر ساخت و توسعه گرجستان ضمن ابراز علاقه مندی کشورش برای مشارکت شرکتهای ایرانی در طرح های زیرساختی و سرمایه گذاری در گرجستان به تشریح نحوه برگزاری مناقصه های بین المللی و داخلی در این کشور پرداخت و گفت: در واگذاری پروژه ها هیچ گونه منع و تبعیضی وجود ندارد تا جاییکه حتی شرکتهای گرجی در هیچ یک از مناقصه های بزرگ بین المللی در گرجستان برنده نشده اند.

وی اضافه نمود: شرکتها باید واجد شرایط و استاندارهای شناخته شده بین المللی باشند و امکان تهیه تضامین لازم جهت برنده شدن در مناقصه هایی که بیش از 70 درصد از آن در زمره مناقصه های بین المللی تلقی می شود را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سفیر کشورمان با وزیر توسعه و زیرساخت گرجستان ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر کشورمان با وزیر توسعه و زیرساخت گرجستان ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید