شروع موج بازگشت مسافران نوروزی با خروج 470 هزار زائر از مشهد

به گزارش وبلاگ وردپرس، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، شروع موج بازگشت مسافران نوروزی با خروج 470 هزار زائر از مشهد مشاهده می شود.

شروع موج بازگشت مسافران نوروزی با خروج 470 هزار زائر از مشهد

حجت گنابادی نژاد، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در خصوص اندازه ورود مسافران به مشهد در نوروز 1401 اظهار کرد: از 10 اسفند سال گذشته مصادف با عید مبعث که سفر زائران به مشهد آغاز شد تا سرانجام پنجم فروردین، 6 میلیون و 305 هزار و 535 نفر ورودی به شهر داشته ایم.

وی اضافه کرد: نخستین پیک بازگشت مسافران از روز جمعه، پنجم فروردین با حدود 470 هزار نفر آغاز شد. بزرگترین نگرانی ما در بازگشت مسافران تامین وسایل نقلیه عمومی جاده ای بود که با پیش بینی های اجرا شده، تا به امروز مسئله ای در این زمینه نداشته ایم.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی شرح داد: با پیگیری های اداره کل راهداری خراسان رضوی و فرمانداری مشهد حدود 100 دستگاه اتوبوس به اتوبوس های برون شهری اضافه خواهد شد. همچنین تعدادی اتوبوس از استانهای همجوار و شرکت جوان سیر ایثار به ظرفیت اتوبوس سرانجامه های مسافربری مشهد ملحق خواهد شد.

گنابادی نژاد اعلام نمود: در حال حاضر، به مدت 2 شب است که حدود 15 تا 20 درصد از ظرفیتی اقامتی رسمی و غیررسمی مشهد خالی شده تا در صورت حضور مسافران در پیک دوم تعطیلات نوروزی، مسئله ای برای اقامت آنها نداشته باشیم.

منبع: همگردی

به "شروع موج بازگشت مسافران نوروزی با خروج 470 هزار زائر از مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع موج بازگشت مسافران نوروزی با خروج 470 هزار زائر از مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید