فعالیت 19 مرکز دولتی با 118 کارگاه فعال در کرمانشاه

به گزارش وبلاگ وردپرس، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه از فعالیت 19 مرکز دولتی با 118 کارگاه فعال در کرمانشاه اطلاع داد.

فعالیت 19 مرکز دولتی با 118 کارگاه فعال در کرمانشاه

عزیز نوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه گفت : بر اساس برنامه ترسیم شده در مسیر آموزش در سیستم آموزشی نظر داریم که هر دانش آموز یک مهارت را باید بیاموزد که بر همین روال مقرر شده که سال پنج هزار دانش آموز را با یک مهارت آموز تربیت کنیم.

وی با اشاره به فعالیت آموزش های فنی و حرفه ای در 2 بخش دولتی و بخش خصوصی، اضافه کرد: در بخش های خصوصی طی هشت ماه گذشته هفت هزار و 546 در 331 آکادمی فعال دوره دیده و در سال 1401 تعداد 48 آکادمی بخشی خصوص تأسیس شده اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه توضیح داد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته با توجه به فعالیت بخش های خصوصی و دولتی تا خاتمه سال 1401 حدود 6 میلیون نفر ساعت مهارت آموزی شوند.

نوری ادامه داد: در حال حاضر 19 مرکز دولتی با 118 کارگاه فعال در استان وجود دارد که از ابتدای امسال تا به امروز برای بیش از 10 هزار نفر دوره برگزار شده است.

وی با اشاره به فعالیت 324 آکادمی فعال در بخش خصوصی، گفت: بخش های خصوصی به عنوان تکمیل کننده و یاری کننده به بخش دولتی تلقی می شوند و بر اساس برآورد های صورت گرفته حدود 80 درصد احتیاج های مهارت آموزی در جامعه به وسیله آموزش های بخش دولتی دنبال می گردد .

وبلاگ وردپرس کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فعالیت 19 مرکز دولتی با 118 کارگاه فعال در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 19 مرکز دولتی با 118 کارگاه فعال در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید