پیغام محرمانه رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس منتشر شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، قانع کردن نمایندگان مجلس در این شرایط، فراتر از توان رئیس مجلس بود. برای همین نظر اعضای شورای عالی امنیت ملی این بود که باید برای حل این موضوع، باید از رهبر انقلاب یاری گرفته گردد. وقتی پیغام رهبر انقلاب در مجلس خوانده شد، مجلس آرام شد.

پیغام محرمانه رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس منتشر شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، نشریه خط حزب الله نوشت: عصر روز شنبه با گسترش آشوب ها در شهرهای مختلف، جلسه فوق العاده شورای عالی امنیت ملی مبتنی بر وظائفی که در اصل 176 قانون اساسی برای آن در نظر گرفته شده است، جهت تصمیم گیری درباره این موضوع برگزار گردید. در جلسه شورا، همه اعضا متفق القول بر این نظر بودند حالا که این طرح کلید خورده، باید اجرا گردد وگرنه عقب نشینی از این موضع، شدیدتر شدن آشوب ها و ناامنی ها را به دنبال خواهد داشت.

اما قانع کردن نمایندگان مجلس در این شرایط، فراتر از توان رئیس مجلس بود. برای همین، نظر اعضای شورای عالی امنیت ملی این بود که باید برای حل این موضوع، باید از رهبر انقلاب یاری گرفته گردد.

صبح روز یکشنبه، جلسه غیر علنی مجلس برای تصمیم گیری درباره طرح سهمیه بندی بنزین برگزار گردید. آقای لاریجانی، رئیس مجلس، در حالی به سمتِ بهارستان رفت که پیغامی کوتاه، از رهبر انقلاب برای نمایندگان داشت: پیرو اظهار نظر بعضی از نمایندگان محترم در باب مصوبه اخیر سران قوا، ضروری است به حضرات محترم نمایندگان گفته گردد مقتضی است که هرگونه اقدامی درخصوص این مصوبه در مجلس در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی باشد و از آن تخطی نگردد و شرایط حساس کشور مورد توجه قرار گیرد. توفیقات آنان را از خداوند متعال خواستارم.

وقتی پیغام رهبر انقلاب در مجلس خوانده شد، مجلس آرام شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیغام محرمانه رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام محرمانه رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید