اخبار مجلس

حذف پرسپولیس از آسیا به خاطر استقلال؟ ، بقای پرسپولیس در آسیا به خطر افتاد

کاظم اولیایی معتقد است عدم پذیرش مالکیت استقلال به وسیله وزارت اقتصاد و دارایی می تواند موجب حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گردد.

8 شهریور 1402

طرح تعطیلی شنبه ها در مجلس به کجا رسید؟

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از کاهش ساعات کاری ادارات به 40 ساعت در پنج روز هفته و جایگزینی شنبه به عنوان روز تعطیل در هفته در پی تصویب لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری در نشست امروز این کمیسیون اطلاع داد.

25 خرداد 1402

آزمون دکتری 1402 آغاز شد

روند برگزاری آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1402 در 110 شهرستان مختلف و 157 حوزه امتحانی اصلی کشور آغاز شد.

11 اسفند 1401

نماینده مجلس: گناه کسی که خودروی 100 میلیونی اش 4 میلیارد شده چیست؟

احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در صحن علنی مجلس گفت: مالیات یک درصدی برای خودرو های گران قیمت هم اضافه است چه برسد به 2 درصد.

7 اسفند 1401

سهم محیط زیست از کل لایحه بودجه 1402 تنها دو دهم درصد

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امورمجلس سازمان حفاظت محیط زیست با ارائه گزارشی از بودجه 1401 سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: برای اجرای قوانین و مقررات و حفاظت از منطقه ها چهارگانه احتیاج است که بودجه محیط زیست از 680 میلیاردتومان به 3700 میلیارد تومان و سهم...

19 بهمن 1401

دو اتفاق تازه در اجرای طرح یارانه آرد و نان ، این گروه از نانوایان آرد کمتری دریافت می کنند ، قیمت نان تغییر می کند؟

مشاور وزیر اقتصاد جزئیاتی از فاز دوم طرح مدیریت هوشمندانه یارانه آرد و نان ارائه کرد و گفت: در فاز دوم مردم می توانند به کیفیت نان یک نانوایی رتبه دهند و سهمیه آردی که به یک نانوایی اختصاص می یابد نیز بر اساس خرید مردم مشخص خواهد شد.

15 بهمن 1401

تصاویر ، صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 21 دی 1401

تقدیم لایحه بودجه با 40روز تاخیر از سوی دولت به مجلس، اختلاف نظرهای قوای مقننه و مجریه درباره برنامه هفتم توسعه و... از موضوعات روزنامه های امروز است.

24 دی 1401

شمشمیر دو لبه تفویض اختیار مشخص حریم آثار تاریخی

در حالی تعیین حریم و عرصه آثار تاریخی همواره با چالش و اختلاف نظرهایی روبرو بوده، که وزرات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به تازگی اختیاراتی را در این باره به اداره های کل میراث فرهنگی در استان ها تفویض کرده است، اما صدای واحدی از درستی و یا نادرستی...

24 دی 1401

اهدای عضو نجات یک زندگی، جمله ای که قلب ها را تکان می دهد

هر روز اتفاقات زیادی در گوشه و کنار جهان روی می دهد و ممکن است در این حادثه کسی جان خود را از دست بدهد. روزانه شاهد این هستیم که افرادی در گوشه و کنار این کره خاکی در بیمارستان انتظار مرگ می کشند و خانواده های آن ها درمانده و غمگین هستند. به خاطر افزایش لوازم...

18 دی 1401

کارمندان بخوانند : حقوق سال آینده چقدر افزایش می یابد؟ ، آنالیز 3 مدل افزایش حقوق 1402

هیئت دولت مشغول آنالیز مدل های مختلف افزایش حقوق کارمندان در سال آینده است.

18 آذر 1401

رویکرد چند جانبه گرایی، واقعیت قرن حاضر است

وزیر خارجه کشورمان رأی قاطع مجلس به لایحه الحاق ایران به سازمان همکاری شانگ های را نشانگر جدیت کشور برای تقویت نگاه به آسیا دانست.

9 آذر 1401

تصاویر ، دو عضو کابینه دست در دست هم ... ، یکی وزیر شد تا دیگری معاون رئیس جمهور گردد

محسن منصوری،جوان محبوب ابراهیم رئیسی امروز به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور به جمع خبرنگاران آمد.پیگیری مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهوری اصلی ترین ماموریت معاونت اجرایی است.

12 آبان 1401

مجوز فعالیت صنایع آب بر در استان صادر نمی گردد

استاندار همدان گفت: با توجه به کمبود بارش ها و وضع نامناسب منابع آبی، پروانه ساخت برای صنایع آب بر در این استان صادر نمی گردد.

26 مهر 1401

رونمایی از گزینه احتمالی رئیسی برای وزارت کار

یک نماینده مجلس از احتمال معرفی زاهدی وفا به مجلس به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاع داد.

12 مرداد 1401

ساز و کار پرداخت عوارض آزادراهی در سال آینده تعیین شد

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس در سال 1401 عوارض آزادراه هایی که پس از دوران مشارکت به دولت واگذار شده است را به اندازه 10 درصد افزایش دادند که منابع حاصله، ماهیانه به حساب درآمد عمومی خزانه داری کل کشور واریز می شود.

25 اردیبهشت 1401

از اسکوچیچ صد درصد حمایت می کنیم، واکنش به موجودی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرنگاران، احسان اصولی بعد از جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با دو نماینده مجلس گفت: درباره مباحث مختلفی در جهت تعامل و استفاده از ظرفیت های موجود مصاحبه کردیم. ان شاءالله شاهد این خواهیم بود که با حمایت های مجلس و دولت در حوزه های مختلف...

14 اردیبهشت 1401

اساسنامه صندوق کارآفرینی امید اصلاح و ابلاغ شد

تهران (پانا) - با امضای معاون اول رئیس جمهوری، اساسنامه صندوق کارآفرینی امید اصلاح و ابلاغ شد.

2 اردیبهشت 1401

میرکاظمی: با حذف ارز ترجیحی، خرید نان کارتی می شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای خرید نان با کارت مخصوص به نفع مصرف کنندگان طرحی در دست بررسی است، اما فعلا این بحث در بودجه 1401مطرح نیست.

10 اسفند 1400

انتقاد از تصمیم مالی دولت رئیسی؛ این کار طغیان ایجاد می نماید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: لایحه بودجه 1401 که اکنون در انتظار آنالیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، ایراد های زیادی دارد که انتظار می رود با تشریک مساعی دولت و مجلس رفع شوند و به یک بودجه مناسب برای کشور در شرایط خاص این مقطع تبدیل گردد.

27 بهمن 1400

قلعه نویی: خدمت به ورزش از 100 سفر حج بهتر است!

سرمربی گل گهر سیرجان می گوید بازی تیمش با آلومینیوم اراک سخت خواهد بود و امیدوار است هرکسی که لیاقت دارد، برنده این دیدار شود.

13 بهمن 1400
تعداد: (37)