مقرون به صرفه ترین اماکن تفریحی در دبی

به گزارش وبلاگ وردپرس، دبی به لوکس بودن و جاذبه های گران قیمت معروفیت دارد و ممکن است این تصور را ایجاد کند که تفریح در این شهر با قیمت گزافی همراه است. با این حال، در دل دبی جاذبه های ارزان و مجذوب کننده متعددی وجود دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم اماکن تفریحی ارزان دبی را به شما معرفی کنیم تا در سفر خود از آن ها لذت ببرید. با ما همراه باشید.

مقرون به صرفه ترین اماکن تفریحی در دبی

آنچه در این مطلب می خوانید

  • بازدید از ساحل جمیرا (Jumeirah Beach)
  • بازدید از باغ های دبی (Dubai Garden Glow)
  • بازدید از پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Water Park)
  • بازدید از پارک دبی لندن (Dubai London)
  • بازدید از بازار جمیرا (Jumeirah Market)
  • بازدید از موزه دبی (Dubai Museum)
  • بازدید از پارک های معروف دبی (Dubai Parks and اقامتگاه)
  • بازدید از پارک های محلی (Community Parks)
  • بازدید از جزیره پالم جمیرا (Palm Jumeirah Island)
  • بازدید از بازار میردیف (Mirdif Market)
  • بازدید از بازار جبل علی (Jebel Ali Market)
  • بازدید از برج آتش نشانی (Dubai Fountain)
  • بازدید از مجموعه آثار هنری دبی (Dubai Art Collection)
  • بازدید از منطقه آزاد جبل علی (Jebel Ali Free Zone)
  • بازدید از پارک فلامینگو (Flamingo Park)
  • سخن آخر
  • سوالات متداول

بازدید از ساحل جمیرا (Jumeirah Beach)

ساحل جمیرا، از محبوب ترین جاذبه های دبی، تجربه ای مسحورنماینده را ارائه می دهد. ساحل جمیرا با شن های طلایی و آب های شفاف، محیطی زیبا برای استراحت فراهم می نماید و از ارزان ترین اماکن تفریحی دبی نیز به شمار میاید. (قیمت)

چه در پی آفتاب گرفتن باشید چه قدم زدن آرام در کنار ساحل، یا لذت بردن از شنا در آب های دلپذیر، ساحل جمیرا مقصدی عالی برای شما است. از همه مهم تر، ورود به ساحل رایگان است که آن را به انتخابی ایده آل برای مسافرانی مالی سفر می نمایند، تبدیل می نماید.

این ساحل مجهز به امکانات رفاهی مختلفی مانند دوش، سایبان و رختکن است که تجربه ای راحت را برای بازتماشامایندگان تضمین می نماید. علاوه بر این، گزینه های ناهار خوری ارزان زیادی در این نزدیکی وجود دارد که می توانید از میان وعده های خوشمزه لذت ببرید یا یک پیک نیک مفرح در ساحل برای خود ترتیب بدهید.

علاوه بر این، ساحل پس زمینه ای خیره نماینده برای ثبت عکس های به یاد ماندنی فراهم می نماید و به شما این امکان را می دهد تا بدون صرف هزینه های گزاف خاطراتی ماندگار خلق کنید. ساحل جمیرا فقط یک ساحل نیست. مقصدی رؤیایی است که با هزینه کم، می توانید از آن بسیار لذت ببرید.

بازدید از باغ های دبی (Dubai Garden Glow)

گاردن گلو دبی یک پارک موضوعی مجذوب کننده است که در پارک زبیل واقع شده است، بزرگ ترین باغ نور دنیا است. این باغ از لایت آرت ها و مجسمه های هنری ارزشمندی تشکیل شده که همگی با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده اند.

با غروب خورشید، پارک به یک سرزمین عجایب خیره نماینده و تماشای تبدیل می شود؛ که بازتماشامایندگان در هر سنی را مجذوب خود می نماید. در این باغ درخشان از گل ها و حیوانات بزرگ گرفته تا مکان های تماشای مشهور با سازه های نورانی، بازآفرینی شده اند.

یکی از برجسته ترین جاذبه های باغ دبی، پارک گلو است؛ که در اینجا می توانید وارد دنیای زیر آب شوید و از مجسمه های دریایی شگفت زده شوید یا برای ماجراجویی ماقبل تاریخ وارد پارک دایناسورهای درخشان در تاریکی شوید.

در پارک دایناسور می توانید از ماکت های دایناسور در میزان واقعی بازدید کنید که یک تجربه آموزشی و سرگرم نماینده برای بچه ها و بزرگسالان است. دبی گاردن گلو بعلاوه میزبان نمایش های سرگرم نماینده، اجراهای فرهنگی و موسیقی زنده غرفه های غذا و نوشیدنی است.

قیمت بلیط گاردن گلو دبی معمولاً از 65 درهم تا 100 درهم برای بزرگسالان و بین 55 درهم تا 80 درهم برای بچه ها است و از ارزان ترین اماکن تفریحی دبی است؛ که برای کسانی که در پی سفری خارق العاده به دنیای نور، هنر و تخیل هستند، از برترین مقاصد ارزان در دبی است.

بازدید از پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Water Park)

پارک آبی وایلد وادی یک جاذبه هیجان انگیز و با قیمت مناسب است که روزی پر از هیجان و ماجراجویی را برای شما رقم میزند. این پارک که در موقعیتی عالی در نزدیکی برج العرب واقع شده است، با فضای خنک و نشاط آور خود، گرمای سوزان بیابان را از یادتان می برد.

پارک آبی وایلد وادی با مجموعه ای از سرسره های آبی مهیج، استخرهای موجی، رودخانه های آرام و منطقه ها بازی تعاملی، پذیرای بازتماشامایندگان در هر سنی است و همه می توانند در آن اوقاتی فوق العاده را سپری نمایند و از اماکن تفریحی ارزان دبی محسوب می شود.

یکی از نکات برجسته پارک آبی وایلد وادی تم منحصر به فرد آن است که از فولکلور عرب الهام گرفته شده است. این پارک دارای سواری ها و جاذبه هایی است که به نام شخصیت های معروفی مانند جوها و سندباد نام گذاری شده اند و به پارک مجذوب کنندهیتی محلی می بخشند.

چیزی که پارک آبی وایلد وادی را مجذوب کننده تر می نماید مالی بودن آن است. این پارک بلیط های ورودی با قیمت مناسب را ارائه می نماید و اغلب تبلیغات و تخفیف های ویژه ای وجود دارد که باعث می شود برای طیف وسیعی از بودجه ها در دسترس باشد.

بازدید از پارک دبی لندن (Dubai London)

قدم گذاشتن به پارک دبی لندن مانند سفر به خیابان های شلوغ لندن است. در این پارک با دقت ماکت ساختمان های معروفی مانند بیگ بن، کاخ وست مینستر و تاور بریج بازسازی شده و به بازتماشامایندگان اجازه می دهد با عظمت معماری لندن آشنا شوند.

یکی از نکات برجسته پارک دبی لندن، توجه به جزئیات در بازنمایی مرکز بریتانیا است. از خیابان های سنگ فرش شده گرفته تا باجه های تلفن قرمز رنگ و هنرمندان خیابانی، همه چیز مانند لندن در واقعیت طراحی شده است. این پارک مقصدی ایده آل برای خانواده ها، زوج ها و افرادی است که در پی یک گردش لذت بخش در دبی هستند.

بازتماشامایندگان می توانند در پارک قدم بزنند، مغازه های مجذوب کننده را کشف نمایند و غذاهای بریتانیایی را در غرفه ها و رستوران های مختلف امتحان نمایند. علاوه بر این، پارک دبی لندن اجراهای سرگرم نماینده مانند موسیقی زنده و نمایش های تئاتری را ارائه می دهد که فضایی سرزنده و پرنشاط را برای بازتماشامایندگان ایجاد می نماید.

چه در حال گرفتن سلفی در مقابل ماکت بیگ بن باشید، چه در حال لذت بردن از یک چای عصرانه سنتی بریتانیایی یا در فضای پر جنب و جوش پارک قدم بزنید، پارک دبی لندن از ارزان ترین اماکن تفریحی دبی است که تجربه ای به یاد ماندنی و خیال انگیز برای مردم محلی و گردشگران فراهم میاورد.

بازدید از بازار جمیرا (Jumeirah Market)

بازار جمیرا در میان جاذبه های دبی یک تجربه خرید منحصر به فرد و مناسب را برای بازتماشامایندگان فراهم می نماید. این بازار شلوغ واقع در محله جمیرا، مانند بهشتی برای کسانی است که اهل چانه زنی هستند و از فرهنگ محلی لذت می برند.

بازار جمیرا ترکیبی مجذوب کننده از اجناس سنتی و معاصر را با قیمت های ارزان در اختیار خریداران قرار می دهد و از اماکن تفریحی ارزان دبی به شمار می رود. در اینجا، شما می توانید از انتخاب محصولات متنوع و کالاهایی که سلیقه های مختلف را برآورده می نمایند، لذت ببرید.

فروشندگان و صنعتگران محلی در این بازار از صنایع دستی، منسوجات نفیس و دست سازه ها گرفته تا مجموعه ای از ادویه ها، پوشاک و خوراکی ها را ارائه می نمایند. گردش در غرفه های این بازار فرصتی برای تعامل با جامعه محلی و درک سنت ها ایجاد می نماید.

علاوه بر خرید در بازار جمیرا مجموعه ای از گزینه های غذاخوری از غذاهای خیابانی لذیذ گرفته تا کافه های مجذوب کننده برای هر سلیقه ای وجود دارد. ترکیب مردم محلی و مسافران کنجکاو فضایی اصیل و چند فرهنگی در آن ایجاد می نماید.

برای استفاده حداکثری از بازدیدتان از بازار جمیرا، زمان کافی برای بازدید از آن در نظر بگیرید تا بتوانید از گشت و گذار در غرفه های بی شمار آن لذت ببرید. چانه زدن را در این بازار نباید فراموش کنید تا بتوانید اجناس را با برترین قیمت بخرید.

بازدید از موزه دبی (Dubai Museum)

موزه دبی با قیمت بلیط 3 درهم یکی از ارزان ترین اماکن تفریحی دبی است. این موزه در قلعه تاریخی الفهیدی، قدیمی ترین ساختمان موجود در شهر واقع شده و از تماشای ترین جاذبه های فرهنگی-تاریخی دبی است که بازدید از آن به شما این امکان را می دهد تا با میراث دبی ارتباط برقرار کنید.

با ورود به موزه دبی گویی سفری در زمان را آغاز می کنید. نمایشگاه های این موزه شما را به تماشای سیر تحول دبی از یک دهکده ماهیگیری و غواصی مروارید تا توسعه سریع و تبدیل شدن آن به یک کلان شهر دنیای می برد. این موزه تاریخ را زنده می نماید و برای بازتماشامایندگان در تمام سنین آموزشی و سرگرم نماینده است.

قلعه الفهیدی خود منظره ای قابل توجه است که معماری سنتی اماراتی را با دیوارهای ضخیم، برج های بادگیر و حیاط خود به نمایش می گذارد. با کاوش در بخش های مختلف موزه، می توانید با شیوه زندگی سنتی، فرهنگ بادیه نشینی، تاریخ دریایی و تکامل اقتصاد دبی آشنا شوید.

یکی از نقاط برجسته موزه دبی، بخش زیرزمین آن است، جایی که دیوراماهای واقعی صحنه هایی از زندگی سنتی اماراتی، از جمله بازار شلوغ، غواصی مروارید و یک سایت باستان شناسی را بازنمایی می نماید. بازدید از موزه دبی به خصوص برای علاقه مندان به تاریخ بسیار مجذوب کننده است.

بازدید از پارک های معروف دبی (Dubai Parks and اقامتگاه)

پارک اند ریزورت دبی از اماکن تفریحی ارزان دبی است که با جاذبه های متنوع یک انتخاب ایده آل برای گردشگرانی است که در پی تفریح و هیجان در دبی هستند. در این مجموعه تفریحی وسیع چندین پارک موضوعی فوق العاده واقع شده است که برای بازتماشامایندگان با گروه های سنی مختلف مجذوب کننده هستند.

یکی از نقاط برجسته آن، پارک بالیوود دبی است که از ارزان ترین اماکن تفریحی دبی به شمار می رود. این پارک شما را به دنیای جادویی بالیوود می برد. در اینجا، می توانید قدم به دنیای سینمای هند بگذارید و از اجراهای زنده، سواری های مجذوب کننده و جاذبه های تعاملی لذت ببرید.

برای سفر به هالیوود از پارک موشن گیت مجموعه بازدید کنید. این پارک با مضمون فیلم های هالیوودی، سواری های هیجان انگیز، نمایش های مجذوب کننده و تجربه های همه جانبه ای را بر اساس فیلم ها و فرنچایزهای محبوب ارائه می دهد و برای علاقه مندان به سینما مقصدی عالی است.

لگولند دبی از دیگر پارک های مجموعه، انتخابی فوق العاده برای خانواده هایی است که بچه ها بین 2 تا 12 ساله دارند. لگولند علاوه بر سواری های هیجان انگیز، لگوبازی، جاذبه های بازیگوشانه ای دارد که خلاقیت و تخیل بچه ها را بر می انگیزد.

ریورلند دبی، مقصد دیگری در این پارک است که در آن می توانید از غذاخوری ها، خرده فروشی ها و اجراهای زنده لذت ببرید. هزینه ورودی بلیط یک روزه بالیوود پارک 99 درهم، موشن گیت حدود 175 درهم و لگولند دبی حدود 245 درهم است. همواره برای آفرهای ویژه و بلیط های تخفیف خورده سایت پارک را نیز چک کنید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور امارات از وبلاگ وردپرس کلیک کنید.

خرید تور امارات

بازدید از پارک های محلی (Community Parks)

پارک از ارزان ترین اماکن تفریحی دبی است که در محله های مختلف شهر واقع شده است، پارک ها فضایی سرسبز را فراهم می نمایند که افراد و خانواده ها می توانند در آن استراحت نمایند، با طبیعت ارتباط برقرار نمایند و در فعالیت های در فضای باز شرکت نمایند.

این پارک ها طیف وسیعی از امکانات رفاهی را ارائه می دهد که علایق گروه های سنی مختلف را برآورده می نماید. از فضاهای باز وسیع برای پیک نیک و ورزش گرفته تا زمین های بازی برای بچه ها، مسیرهای دویدن و مسیرهای دوچرخه سواری، پارک های محلی مجموعه ای از گزینه ها را برای تفریح و آرامش فراهم می آورند.

شما می توانید از پیاده روی های آرام در فضای سرسبز لذت ببرند، در یک بازی محبت آمیز فوتبال یا بسکتبال شرکت کنید، یا به سادگی در مکانی آرام به مطالعه بپردازید. نیمکت ها و سایبان ها محیطی راحت را برای استراحت و لذت بردن از زیبایی طبیعت برای شما ایجاد می نماید.

آنچه پارک های محلات را از سایر پارک ها متمایز می نماید، رویکرد جامعه محور آن ها است. این پارک ها حس تعلق را تقویت نموده و شما را به تعامل اجتماعی تشویق می نمایند. بهتر از همه، ورود به این پارک ها رایگان است و گزینه تفریحی قابل دسترس و لذت بخشی برای همه افراد است.

بازدید از جزیره پالم جمیرا (Palm Jumeirah Island)

هر چند جزیره پالم جمیرا به لاکچری و باشکوه بودن معروفیت دارد؛ اما چندین جاذبه تفریحی دارد که می توان با بودجه کم از آن ها لذت برد. این جزیره دست ساز که به شکل درخت نخل است، از جاهای تماشای نمادین دبی به شمار می رود.

یکی از فعالیت های تفریحی در پالم جمیرا، مسیر عابر پیاده مجذوب کننده 11 کیلومتری آن است. شما می توانید در این مسیر در امتداد اسکله خیره نماینده قدم بزنید و منظره ها تماشایی خط افق دبی و خلیج عربی را تماشا کنید. دسترسی به آن رایگان است و از اماکن تفریحی ارزان دبی برای خلق تجربه ای به یاد ماندنی است.

یکی دیگر از جاذبه های به صرفه در جزیره پالم جمیرا، سواحل عمومی است. چندین ساحل در جزیره وجود دارد که می توانید در آن ها استراحت نموده، آفتاب بگیرید و در آب های فیروزه ای خلیج آب تنی کنید. این سواحل عمومی جایگزینی ارزان قیمت برای استراحتگاه های ساحلی خصوصی در جزیره است.

بعلاوه می توانید با پرداخت هزینه ای ناچیز، سوار بر پالم مونوریل شده و از منظره بی نظیر شکل نمادین درخت نخل جزیره و منظره ها پانورامای منطقه اطراف لذت ببرید. مونوریل پالم جمیرا را به هتل آتلانتیس متصل می نماید و راهی کم هزینه برای کاوش در جزیره است.

بازدید از بازار میردیف (Mirdif Market)

بازار میردیف از اماکن تفریحی ارزان دبی است که در محله پرجنب وجوش میردیف واقع شده است. این بازار برای چانه زنی و لذت بردن از غذاهای خوشمزه خیابانی و خرید مالی، مقصد مجذوب کنندهی برای محلی ها و گردشگران محسوب می شود.

این بازار به خاطر طیف متنوعی از مغازه ها و غرفه هایش که همه چیز از پوشاک و زیورآلات گرفته تا صنایع دستی سنتی و سوغاتی را ارائه می دهند، معروف است. کسانی که اهل چانه زدن هستند می توانند تخفیف های عالی را روی طیف گسترده ای از اقلام بگیرند.

بازار میردیف علاوه بر خرید، فرصتی برای غوطه ور شدن در فرهنگ محلی و لذت بردن از غذاهای خوشمزه خیابانی را نیز فراهم می نماید. بازتماشامایندگان می توانند غذاهای سنتی اماراتی و بعلاوه طعم هایی از سراسر دنیا را در و غذاخوری های پراکنده در بازار امتحان نمایند.

علاوه بر این، بازار میردیف اغلب میزبان رویدادها و نمایش های فرهنگی است که استعدادها و سنت های محلی را به نمایش می گذارد. از اجرای موسیقی زنده و پایکوبی گرفته تا نمایشگاه های هنری، همواره اتفاق جالبی در آن رخ می دهد که به هیجان بازدید از آن می افزاید.

بازدید از بازار جبل علی (Jebel Ali Market)

بازار جبل علی واقع در منطقه جبل علی یکی از اماکن تفریحی ارزان دبی است که تجربه خریدی مطلوب و ارزان را برای بازتماشامایندگان فراهم می نماید. در این بازار شلوغ افراد محلی و گردشگران می توانند در میان طیف وسیعی از محصولات با قیمت مناسب گردش نمایند.

مجذوب کنندهیت این بازار در طیف وسیعی از مغازه ها و غرفه های آن نهفته است که کالاهای متنوعی از پوشاک و لوازم جانبی گرفته تا لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی را ارائه می دهند. بازار جبل علی با قیمت های رقابتی و تخفیف های مجذوب کننده، برای کسانی که عاشق خرید مالی هستند، گزینه ای عالی است.

بازار جبل علی یک مرکز تجاری برجسته برای مردم محلی و مهاجران در دبی است و نقشی مهمی در توسعه مالی شهر ایفا می نماید. این بازار به ویژه به علت منسوجات و پارچه های خود مشهور است. از پارچه های رنگارنگ گرفته تا گلدوزی های پیچیده در آن یافت می شود.

مانند بسیاری از بازارهای سنتی، در بازار جبل علی باید در هنر چانه زنی خبره باشید. تا بتوانید با مهارت های مذاکره خود در چانه زنی محبت آمیز با فروشندگان شرکت کنید تا اقلام مورد نظر خود را با برترین قیمت به دست آورید.

بازدید از برج آتش نشانی (Dubai Fountain)

برج آتش نشانی که به نام فواره دبی نیز شناخته می شود، در مرکز شهر دبی و در مجاورت دبی مال و برج خلیفه واقع شده است؛ که بازتماشامایندگان را با نمایش های خیره نماینده و هماهنگ از پایکوبی آب و موسیقی مجذوب خود می نماید.

فواره دبی بزرگ ترین سیستم آب نمای طراحی شده دنیا است؛ که با منظره جادویی خود، مطمئناً شما را شگفت زده می نماید. این فواره با ارتفاع حدود 150 متر، با زیبایی و مهارت نورپردازی شده و در هماهنگی کامل با سبک های مختلف موسیقی مانند کلاسیک و معاصر می پایکوبید. در اینجا می توانید از سمفونی آب، نور و صدای فوق العاده لذت ببرید.

تماشای نمایش فواره دبی کاملاً رایگان است و از ارزان ترین اماکن تفریحی دبی به شمار می رود. شما می توانید در اطراف تفرجگاه ساحلی دبی مال جمع شوید یا در تراس های بیرونی یکی از رستوران های مجاور جا بگیرید تا بدون مانع از منظره نمایش های خیره نماینده بهره ببرید.

بازدید از اجراهای شبانه فواره دبی در پس زمینه افق درخشان شهر، تجربه ای واقعاً جادویی است. این جاذبه ای است که هنر، فناوری و زیبایی در آن به شکلی متعالی ترکیب شده تا به تجربه ای به یاد ماندنی برای شما تبدیل شود.

بازدید از مجموعه آثار هنری دبی (Dubai Art Collection)

مجموعه آثار هنری دبی برای علاقه مندان به هنر که از شهر بازدید می نمایند، تجربه ای فوق العاده است. این جاذبه منحصربه فرد طیف متنوعی از آثار هنری هنرمندان داخلی و بین المللی را به نمایش می گذارد و به بازتماشامایندگان اجازه می دهد از صحنه هنری به روز دبی تماشا نمایند.

این مجموعه دارای اشکال مختلف هنری از جمله نقاشی، مجسمه، اینستالیشن و خلاقیت های چند رسانه ای است. از شاهکارهای معاصر گرفته تا آثار سنتی، مجموعه هنری دبی تنوع فرهنگی و خلاقیت شهر را در قالب بیانی هنری، منعکس می نماید.

شما می توانید از این مجموعه آثار در گالری ها، مراکز هنری و فضاهای عمومی در سراسر دبی بازدید کنید. بسیاری از این مکان ها ورودی رایگان یا کم هزینه دارند و از اماکن تفریحی ارزان دبی هستند.

علاوه بر نمایشگاه ها، مجموعه هنری دبی اغلب میزبان کارگاه های هنری، گفت وگوها و رویدادهای تعاملی است و فرصت هایی را فراهم می نماید تا هنرمندان با یکدیگر آشنا شده و بینش عمیق تری نسبت به دنیای هنر به دست آورند.

پلتفرمی فوق العاده برای هنردوستان است تا استعدادهای نو را کشف نمایند، با جنبش های هنری مختلف آشنا شوند و دید هنری خود را بدون آنکه مجبور به صرف هزینه های گزاف شوند، توسعه دهند. اگر اهل هنر هستید بازدید از مجموعه آثار هنری دبی را از دست ندهید.

بازدید از منطقه آزاد جبل علی (Jebel Ali Free Zone)

منطقه آزاد جبل علی یک جاذبه قابل توجه و از ارزان ترین اماکن تفریحی دبی است که بینش بی نظیری از منظره تجاری پر رونق شهر به بازتماشامایندگان ارائه می دهد. این منطقه آزاد که در امتداد خط ساحلی خیره نماینده جبل علی واقع شده است، یک پارک تجاری است که شرکت هایی از صنایع مختلف را جذب می نماید.

بازتماشامایندگان هنگام تماشا منطقه آزاد جبل علی می توانند در این منطقه وسیع گردش نمایند و شاهد فعالیت های مربوط به تجارت بین المللی باشند. این منطقه آزاد به عنوان مرکزی برای تجارت و سرمایه گذاری عمل می نماید و نگاهی اجمالی به قدرت مالی دبی و موقعیت آن به عنوان یک مقصد تجاری دنیای ارائه می دهد.

یکی از مزایای بازدید از منطقه آزاد جبل علی، فرصت مشاهده زیرساخت های مدرن، امکانات پیشرفته و عملیات لجستیکی چشمگیر است که تجارت و بازرگانی شهر را به پیش می برد. این منطقه پر از انبارها، دفاتر و واحدهای تولیدی است که مقیاس و کارایی عملیات تجاری دبی را نشان می دهند.

در حالی که ورود به منطقه آزاد رایگان است، توجه به این نکته مهم است که دسترسی به بعضی منطقه ها محدود ممکن است احتیاج به مجوز یا هماهنگی قبلی داشته باشد. این منطقه از اماکن تفریحی ارزان دبی برای کسانی است که علاقه مند به مشاهده رشد مالی، تجارت بین المللی و فرصت های سرمایه گذاری در دبی هستند.

بازدید از پارک فلامینگو (Flamingo Park)

پارک فلامینگو که در پناهگاه حیات وحش رأس الخور واقع شده است، فرصتی بی نظیر برای تماشای منظره فریبنده فلامینگوها در زیستگاه طبیعی آن ها ارائه می دهد؛ که بازتماشامایندگان را از تماشا این جاذبه لذت بخش و زیبایی این پرندگان شگفت زده می نماید.

هنگامی که وارد پارک فلامینگو می شوید، با محیطی خوش منظره، با فضای سرسبز و آبراه های آرام روبرو خواهید شد. برجسته ترین نقطه پارک بدون شک گله فلامینگوهایی است که در اینجا جمع می شوند و با پرهای صورتی متمایز خود صحنه ای مسحورنماینده ایجاد می نمایند.

بازدید از پارک فلامینگو رایگان است؛ و شما می توانید فلامینگوها را از روی سکوها و مسیرهای پیاده روی معین شده مشاهده کنید و از نزدیک با این موجودات باشکوه برخورد کنید و با رفتار و زیستگاه آن ها آشنا شوید.

این پارک از ارزان ترین اماکن تفریحی دبی برای علاقه مندان به طبیعت، خانواده ها و عکاسان است؛ بنابراین، دوربین خود را آماده کنید، وسایل پیک نیک به همراه بیاورید و تا می توانید از طبیعت شگفت انگیز و گیرای پارک فلامینگو لذت ببرید.

سخن آخر

دبی مجموعه وسیعی از جاذبه های تفریحی را متناسب با علایق و بودجه های مختلف ارائه می دهد. از سواحل خیره نماینده و پارک های فریبنده گرفته تا بازارهای پرجنب وجوش و مکان های شاخص فرهنگی، ارزان ترین اماکن تفریحی دبی کم نیستند. چه عاشق طبیعت باشید، چه از علاقه مندان به هنر و چه جویای هیجان، اماکن تفریحی ارزان دبی فرصت های زیادی را برای تفریح و لذت بردن شما فراهم می نمایند.

سوالات متداول

معروف ترین اماکن تفریحی ارزان در دبی کدامند؟

ساحل جمیرا، موزه دبی و بازار جمیرا از محبوب ترین و ارزان ترین اماکن تفریحی دبی هستند.

زیباترین اماکن تفریحی ارزان دبی در شب کدامند؟

فواره دبی، گاردن گلو دبی و پارک دبی لندن از زیباترین اماکن تفریحی ارزان برای بازدید در هنگام شب هستند.

برای مشاهده قیمت و خرید تور امارات از وبلاگ وردپرس کلیک کنید.

خرید تور اماراتمنبع: ستاره ونک

به "مقرون به صرفه ترین اماکن تفریحی در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین اماکن تفریحی در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید