استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه سیستان و بلوچستان یک ضرورت است

به گزارش وبلاگ وردپرس، معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران برای توسعه این استان یک ضرورت است بنابراین از بخش خصوصی برای حضور در طرح های توسعه ای دعوت می شود.

استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه سیستان و بلوچستان یک ضرورت است

رحمدل بامری در حاشیه همایش فرمانداران سیستان و بلوچستان گفت: فرمانداران با استفاده از تمام ظرفیت خود در شهرستان ها به سمت توسعه همه جانبه استان حرکت کنند.

وی با بیان اینکه نشست با فرمانداران همواره به صورت فصلی در جهت هماهنگی و تعامل بیشتر برگزار می شود افزود: هدف گردهمایی فرمانداران برنامه ریزی و بررسی روند اجرای برنامه ها و طرح ها در همه حوزه های زیرساختی است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان شرح داد: در این نشست موانع اجرای طرح ها به جهت سرعت بخشیدن به حرکت قطار توسعه استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به حوادث اخیری که در سیستان و بلوچستان رخ داده لازم است روند اجرای طرح ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

بامری افزود: فرمانداران با استفاده از همه ظرفیت های خود در شهرستان به سمت توسعه همه جانبه سیستان و بلوچستان حرکت کنند.

وی با تاکید بر فریضه جهاد تبیین و لزوم حفظ هوشیاری در مقابل دشمنان گفت: جهاد تبیین به معنی خدمت به مردم و بصیرت افزایی بوده بنابراین همه ما باید پای کار باشیم چرا که یکی از توفیقات ما خدمت بی منت به مردم است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به جهش استان در حوزه مسکن، راه سازی، اجتماعی و مالی اظهارداشت: باید این روند توسعه با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.

وبلاگ وردپرس سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه سیستان و بلوچستان یک ضرورت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه سیستان و بلوچستان یک ضرورت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید