افشاگری جنجالی میثاقی؛ 150,000,000,000 تومان برای 3 سپاهانی!

به گزارش وبلاگ وردپرس، جزئیات قرارداد بعضی بازیکنان سپاهان از سوی مجری برنامه فوتبال برتر عنوان شد.

افشاگری جنجالی میثاقی؛ 150,000,000,000 تومان برای 3 سپاهانی!

به گزارش وبلاگ وردپرس آنلاین، باشگاه سپاهان که ستاره های زیادی در جابجایی تابستانی جذب کرد و هفته اول فصل تازه لیگ برتر را با پیروزی سه بر یک مقابل تراکتور پشت سر گذاشت، همچنان در پی ثبت قرارداد بازیکنانی مثل عیسی آل کثیر و دابو بوده ولی ظاهرا بحث سقف قرارداد فعلا مانع از انجام این کار شده است.

محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر در برنامه دوشنبه شب مطرح نمود قرارداد سه بازیکن سپاهان 80 میلیارد تومان است که برای رعایت سقف قرارداد، رقم سال جاری را 25 میلیارد و مبلغ فصل آینده را 55 میلیارد تومان ثبت کردند تا مسئله ای به وجود نیاید، اما این اظهار نظر با واکنش مهدی سلیمی، مدیر تیم فوتبال سپاهان روبرو شد.

میثاقی در واکنش به اینکه سپاهان میخواهد قرارداد عیسی آل کثیر را ثبت کند، مطرح نمود: شما الان سقف تان پر است. چطور این بازیکن را بگیرید؟

سلیمی در واکنش به این صحبت میثاقی که به نوعی افشاگری از قرارداد سپاهانی ها بود، اظهار کرد: شما مگر سقف قرارداد ما را می دانید؟

اما میثاقی خیلی سریع گفت: بله می دانم. می خواهید جزئیات به شما بگویم. شما یک حرکتی زدید که فصل بعد دودش به چشم شما می رود. اینکه یک بازیکن با مبلغ 80 میلیارد داشتید که قرارداد سال اول او را 25 میلیارد و رقم سال دومش را 55 میلیارد تومان درج کردید. برای سه نفر این کار را انجام دادید و نزدیک 150 میلیارد تومان از قراردادهای این فصل را به سال بعد هُل دادید تا بتوانید قرارداد این سه نفر را برای این فصل ثبت کنید. درست است؟

سلیمی در واکنش به این صحبت جنجالی مطرح نمود: اینکه من خودم را بالاتر از قانون و مراجع مربوطه بدانم، اینطور نیست. ما هیچ کار غیر قانونی نکردیم. سازمان لیگ و مراجع قانونی و نظارتی هستند و بعدا معین می گردد کدام باشگاه تخلف نموده و کدام باشگاه این کار را انجام نداده است.

در ادامه مجری برنامه فوتبال برتر یادآور شد: البته باشگاه سپاهان از این خلاء استفاده کرد و زرنگی باشگاه بود چون دید نمی تواند رقم 80 میلیارد را ثبت کند. باشگاه سپاهان از نوع قانون استفاده نموده و گفته نمی توانم قرارداد این فصل را بیشتر بالا ببرم و به فصل بعد می برم. درست است؟ که سلیمی بحث را نیمه کاره گذاشت و در پاسخ کوتاه گفت: به هر حال من توضیحات را ارائه کردم.

بدون تردید این اظهار نظر میثاقی و افشاگری از رقم قرارداد بازیکنان سپاهان، می تواند حاشیه تازهی در بحث جابجایی فوتبال ایران به وجود بیاورد که باید منتظر واکنش ها نسبت به این مسئله بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "افشاگری جنجالی میثاقی؛ 150,000,000,000 تومان برای 3 سپاهانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری جنجالی میثاقی؛ 150,000,000,000 تومان برای 3 سپاهانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید