این مار غول پیکر جگوار شکار می کند!

به گزارش وبلاگ وردپرس، آناکوندا های سبز، سنگین ترین مار های جهان هستند؛ سنگین ترین گونه ثبت شده از آن نزدیک به 300 کیلوگرم وزن داشته است.

این مار غول پیکر جگوار شکار می کند!

به گزارش خبرآنلاین، آناکوندا های سبز سنگین ترین مار های جهان هستند. سنگین ترین آناکوندای ثبت شده تا کنون 227 کیلوگرم بوده است. این مار بزرگ الجثه 8.43 متر طول و 1.11 متر دور داشت. در حالی که پایتون مشبک بلندتر است، همچنین باریک است. آناکوندا ها حجیم هستند. تخمین زده می شود که وزن یک آناکوندای 5.2 متری تقریباً برابر با یک مار پیتون مشبک به طول 7.3 متر باشد.

آناکوندا های سبز غیر سمی هستند و در آمریکای جنوبی و ترینیداد یافت می شوند. آن ها بیشتر وقت خود را در آب می گذرانند، معمولاً در باتلاق ها، مرداب ها، نهر های آرام و رودخانه ها یافت می شوند. به همین دلیل، سوراخ های بینی و چشم ها به جای کناره ها، در بالای سر قرار گرفته اند، به طوری که مار می تواند نفس بکشد و طعمه ها و شکارچیان را در بالای آب ببیند در حالی که بدن بزرگش در زیر آب نگه داشته می شود.

این مار ها رژیم غذایی متنوعی دارند، از لاک پشت و ماهی گرفته تا پکی، گوزن، کاپیبارا (بزرگترین جونده جهان) و حتی در موارد نادر جگوار. آناکوندا ها از خانواده بوآ ها هستند و از بدن دراز و عضلانی خود برای منقبض کردن طعمه خود استفاده می کنند.

منبع: nhm.ac.uk

منبع: فرارو

به "این مار غول پیکر جگوار شکار می کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مار غول پیکر جگوار شکار می کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید