علم و تکنولوژی

این بروزرسانی کاربران سامسونگ را عصبانی کرد!

خانواده گوشی های هوشمند گلکسی اس 24 سامسونگ در سه ماهه اول سال 2024 عرضه می شوند.

17 مهر 1402

شاهکار نو ژاپنی، ربات غول پیکر شبیه به یک شخصیت کارتونی، عکس

فارس نوشت: استارت آپ Tsubame Industries مستقر در توکیو، یک ربات چهار چرخ با ارتفاع 4.5 متر ساخته است که شبیه موبایل سوت گاندام انیمیشن بسیار محبوب ژاپنی است و علاقه مندان می توانند با 3 میلیون دلار آن را بخرند.

10 مهر 1402

دوربین آیفون 15 پرو مکس در رتبه دوم DxOMark قرار گرفت

سایت DxOMark که در زمینه بررسی تخصصی دوربین گوشی های هوشمند معروفیت زیادی دارد، شب گذشته نتیجه بررسی دوربین آیفون 15 پرو مکس را منتشر کرد. بر اساس بررسی های اجرا شده، دوربین این گوشی ضعیف تر از هواوی P60 پرو است و به همین علت بعد از گوشی هواوی، رتبه دوم را به...

5 مهر 1402

پیوند عجیب عنکبوت و کرم ابریشم در چین، عکس

ایسنا نوشت: دانشمندان چینی جایگزینی خلاقانه و سبز برای نایلون و کولار معرفی نموده اند و توانسته اند تار عنکبوت را با مهندسی ژنتیکی، 6 برابر قوی تر از کِولار نمایند.

1 مهر 1402

نتایج بنچمارک آیفون 15 پرو مکس از بهبود قابل توجه عملکرد خبر می دهد

با وجود اینکه گوشی های سری آیفون 15 هنوز رسما راهی بازار نشده اند، ولی مطابق معمول نتایج بنچمارک های گرفته شده از آن ها در حال انتشار است. حالا نتایج بنچمارک گوشی آیفون 15 پرو مکس در پلتفرم AnTuTu منتشر شده که از ارتقای قابل توجه عملکرد نسبت به نسل قبلی خبر...

29 شهریور 1402

اپل مبدل USB، C به لایتنینگ را با قیمت 29 دلار می فروشد

اپل بعد از تجهیز گوشی های سری آیفون 15 و 15 پرو به پورت USB-C تصمیم گرفته مبدل USB-C به لایتنینگ را به صورت مجزا و با قیمت 29 دلار راهی بازار کند.

22 شهریور 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز یکشنبه 12 شهریور 1402

خبرنگاران- قیمت گوشی گلکسی A14 سامسونگ امروز یکشنبه 12 شهریور حداقل پنج میلیون و 500 هزار تومان است. با این پول می توانیم سراغ گلکسی A14 نسخه 64 گیگ برویم وگرنه فروشنده های موبایل قیمت گلکسی A14 نسخه 128 گیگ را نزدیک هفت میلیون تومان اعلام می نمایند.

12 شهریور 1402

علی دارابی مدیران دو اداره ثبت آثار و موزه ها را تغییر داد

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، علی دارابی مدیران دو اداره ثبت آثار و موزه ها را تغییر داد.

6 شهریور 1402

تاریخ فرش شناسی در دنیا آنالیز می گردد

به گزارش خبرنگاران ؛ نخستین نشست تاریخ فرش شناسی در دنیا؛ روش ها و رویکردها با سخنرانی داود شادلو، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر شیراز، در فرهنگستان هنر برگزار می گردد که به تحلیل و آنالیز آرا و گرایشات پیشگامان فرش شناسی چون فردریک مارتین، یولیوس لسینگ،...

25 مرداد 1402

اولین تصویر واقعی از نمونه اولیه هدست XR سامسونگ فاش شد

سامسونگ مدت هاست روی یک هدست واقعیت گسترده (XR) کار می نماید. حالا در کنار گزارشی که پیرامون مشخصات این محصول منتشر شده، تصویری از طراحی این دستگاه هم به سطح اینترنت راه پیدا نموده است.

25 مرداد 1402

حقایقی جالب در خصوص زشت ترین حیوان دنیا

این لجن خوار تنبل که عکس های چهره اش حسابی در شبکه های اجتماعی معروف شده، با اینکه نسبتاً برای علم تازگی دارد، اما در این عصر دیجیتال انسان ها را طوری جذب خود نموده که حالا سوژه میم ها، اسباب بازی های نرم و ایموجی ها شده است.

22 مرداد 1402

تاپ ات را از کجا خریدی؟ از تیک تاک!

خبرنگاران- زینب حکیم رفتن حضوری به مغازه ها را خسته کننده می داند اما فکر می نماید ممکن است به خرید کردن آنلاین معتاد شده باشد. او یک مسئول پذیرش 23 ساله از بیرمنگام است و برای خرید لباس به خیابان های بزرگ سر نمی زند. او پخش زنده فروشندگان را در رسانه اجتماعی...

20 مرداد 1402

هشدار تابش اشعه UV حتی در سایه ، آسیب های اشعه ماورای بنفش بر بدن ، این 4 ساعت در معرض نور خورشید قرار نگیرید

مدیر برنامه بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت ضمن تاکید بر لزوم توجه به مقوله پیشگیری در عین حال در تشریح آثار مضر اشعه UV برای سلامت گفت: سرطان پوست، پیرپوستی زودرس، مسائل بینایی و ... از عوارض قرارگیری طولانی مدت در معرض این اشعه است.

17 مرداد 1402

جایگاه عریضه ها در تاریخ اجتماعی دوران مشروطیت آنالیز می گردد

به گزارش خبرنگاران ، گروه تاریخ اجتماعی و مالی پژوهشکده تاریخ ایران به مناسبت صدوهفدهمین سالگرد صدور فرمان مشروطیت نشست تخصصی مجازی جایگاه عریضه ها در تاریخ اجتماعی دوران مشروطیت را شنبه 14 مردادماه 1402 برگزار می نماید.

13 مرداد 1402

برترین دوربین های کامپکت بازار؛ عکاسی با دوربین های جمع و جور

این روزها اگرچه دوربین های کامپکت در بازار هوادار چندانی ندارند و بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از گوشی هوشمند پیشرفته خود برای عکاسی بهره ببرند، اما هنوز هم کاربرانی پیدا می شوند که می خواهند در کنار دوربین گوشی هوشمند خود، یک دوربین جمع وجور و کوچک...

12 مرداد 1402

من 3فضاپیما را از سقف خانه ام در اردبیل دیده ام، چرا فرازمینی ها فقط از آمریکا سر در می آورند؟

نظرسنجی خبرنگاران با عنوان شما نظر دهید/ آدم فضایی ها و کنگره آمریکا ، دروغ یا واقعیت؟ با واکنش گسترده ای از سوی کاربران خبرنگاران همراه شد.

11 مرداد 1402

تصاویر ، نفوذ موجودات فرازمینی در مزارع گندم

شب دوازدهم آگوست سال 1972 میلادی، برایس باند و آرتور شاتل وود در ناحیه وارمینستر از منطقه ویلتشایر در جنوب انگلستان، متوجه صداهایی شدند که از مزرعه گندم می آمد.

30 تیر 1402

آنر، آیفون را به چالش کشید!

دیجیاتو نوشت: مدیرعامل آنر می گوید این شرکت از به چالش کشیدن اپل نمی ترسد و به ارائه نوآوری های بیشتر در آینده چشم دوخته است.

26 تیر 1402

هشدار مدیر عامل گوگل: دیپ فیک هوش مصنوعی، می تواند آسیب های زیادی ایجاد کند

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی سی بی اس، نگرانی های خود را در خصوص آسیب های احتمالی ناشی از ویدئوهای دیپ فیک (جعل بسیار دقیق) چهره های عمومی و شخصیت ها که به وسیله هوش مصنوعی ایجاد شده ابراز کرد.

22 تیر 1402

اقتصاد هند تا 50 سال آینده از آمریکا پیشی می گیرد؟

CNBC طی گزارشی اعلام نموده که اقتصاد هند نه تنها با جهش مالی ژاپن و آلمان را پشت سر گذاشته بلکه آمریکا را هم در این مسیر مغلوب خواهد نمود.

21 تیر 1402
تعداد: (288)