بالا افتادن در چهل ویکمین جشنواره بین المللی فلیکرز رود آیلند

به گزارش وبلاگ وردپرس، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ فیلم کوتاه بالا افتادن به کارگردانی مریم بختیاری، نویسندگی مریم بختیاری و امین چادگانی و تهیه کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و مریم بختیاری در بخش مسابقه چهل ویکمین جشنواره بین المللی فلیکرز رود آیلند آمریکا به رقابت می پردازد.

بالا افتادن در چهل ویکمین جشنواره بین المللی فلیکرز رود آیلند

جشنواره فلیکرز رود آیلند مورد تائید آموزشگاه اسکار، بفتا و هنرهای تصویری کانادا است. فیلم هایی که در این جشنواره پیروز به کسب جایزه بزرگ در بخش های داستانی، انیمیش، مستند و کوتاه شوند، به گزینش مقدماتی آموزشگاه اسکار معرفی خواهند شد.

چهل ویکمین جشنواره بین المللی فلیکرز رود آیلند از 7 تا 13 آگوست 2023 مصادف با 16 تا 22 مرداد 1402 در شهر رود آیلند آمریکا برگزار می گردد.

گفتنی است که فیلم کوتاه بالا افتادن اولین ساخته مریم بختیاری که نقش آفرینی بازیگر نقش اول زن هم بر عهده اوست، در سی ونهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، بیستمین جشنواره بین المللی تیرانا آلبانی، پنجاه و دومین جشنواره دانشجویی Sehsüchte آلمان و نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی نهال حضور داشته است و پیروز به کسب تندیس برترین کارگردانی و دیپلم افتخار برترین فیلم نامه و بازیگر نقش اول زن جشنواره دانشجویی نهال شده است.

پخش بین المللی این فیلم بر عهده مریم بختیاری، مهرشاد رنجبر و انجمن سینمای جوانان ایران است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "بالا افتادن در چهل ویکمین جشنواره بین المللی فلیکرز رود آیلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالا افتادن در چهل ویکمین جشنواره بین المللی فلیکرز رود آیلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید