با 700 یورو برو ایتالیا!

به گزارش وبلاگ وردپرس، تصور کنید روی قایقی نشسته اید و دارید ونیزگردی می کنید، یا با یک لباس خنک و یک صندل راحت درحال بازدید از جاذبه های تاریخی همانند برج پیزا، پانتئون، کلیسای جامع فلورانس، کلیسای سن پترو و... هستید و شب هم قرار است بروید و یک پیتزای خوشمزه بخورید. سفر به ایتالیا یک رویاست که می توانید با 700 یورو آن را تحقق بخشید. در این مطلب قصد داریم درباره سفر به ایتالیا حرف بزنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

با 700 یورو برو ایتالیا!

چرا به ایتالیا سفر کنیم؟

قبل از هر چیز باید بدانید که اصلا چرا باید به ایتالیا سفر کرد. ایتالیا یک کشور با فرهنگ غنی است که همین فرهنگ گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. این کشور را باید مرکز روم باستان و زادگاه اصلی رنسانس دانست. این کشور زادگاه بسیاری از هنرمندان مطرح دنیا مانند میکل آنژ، داوینچی، جورجیو آرمانی، رافائل و... بوده و در صنعت مد سرآمد است. ایتالیا جاذبه های فراوان و غذاهای خوشمزه و آب و هوای مطبوع دارد و به همین دلایل می توان آن را یکی از برترین کشورهای اروپا برای سفر دانست.

ایتالیا یکی از کشورهای حوزه شنگن است یعنی با اخذ ویزای آن می توانید به دیگر کشورای این حوزه مانند فرانسه، اسپانیا، لهستان و ... نیز بدون ویزا سفر کنید. درواقع شما می توانید با گرفتن ویزای ایتالیا یک اروپاگردی جانانه را تجربه کنید.

برترین زمان سفر به ایتالیا

برترین زمان سفر به ایتالیا را باید براساس فاکتورهای مختلف انتخاب کرد. مثلا از نظر آب و هوایی اگرچه ایتالیا آب و وای معتدلی دارد اما فصل های بهار و پاییز آب و هوای این کشور بسیار مطبوع تر است. از نظر شلوغی و هزینه سفر هم پاییز فصل خلوت تری از نظر گردشگری محسوب می گردد و بنابراین هزینه هتل و خرید و... هم کم تر است. در نهایت باید بدانید برترین زمان سفر هر فرد براساس شرایطی مهم و مورد نظر همان شخص مشخص می گردد.

اگرچه گفتیم برترین زمان سفر از نظر آب و هوایی پاییز و بهار است اما اگر در تابستان یا زمستان هم راهی این کشور شوید، به شما خوش خواهد گذاشت زیرا می توانید تفریحات مخصوص این فصل ها را انجام دهید. مثلا در سفر تابستانی می توانید در فستیوال های ملی و رویدادهای فرهنگی-هنری شرکت کنید و در سفر زمستانی تان می توانید فعالیت هایی همانند اسکی و کوهنوردی را انجام دهید.

هزینه سفر به ایتالیا

هزینه سفر به ایتالیا به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. شما هم می توانید با دعوتنامه شخصی و هم با دعوتنامه شرکتی برای اخذ ویزای ایتالیا اقدام نمایید. هزینه اخذ ویزا با دعوتنامه شرکتی 700 یورو و با دعوتنامه شرکتی 1400 یورو است. به این مبلغ، هزینه رزرو هلتل و پرواز و هزینه هایتان در طول سفر را نیز اضافه کنید. به طورکلی سفر به ایتالیا حدود 100 تا 150 میلیون تومان برایتان هزینه خواهد داشت. شما می توانید این سفر را هم به وسیله رزرو تور ایتالیا به وسیله و هم به صورتی شخصی انجام دهید. برای اینکه کمی در هزینه ها صرفه جویی کنید می توانید هتل سه ستاره و پرواز مالی رزرو کنید.

در ایتالیا چه بخوریم؟

ایتالیا از نظر تنوع غذایی نیز جالب توجه است. بسیاری از غذاهای این کشور به معروفیت دنیای رسیده است. در ادامه بعضی از معروف ترین غذاهای ایتالیایی که حتما باید در طول سفرتان به این کشور امتحانشان کنید را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

پیتزا

مگر می گردد به ایتالیا سفر کرد و پیتزای ایتالیایی نخورد؟ این غذا که معروفیت فراوانی پیدا نموده و امروزه همه مردم دنیا می توانند به راحتی در خانه خود درست نمایند، در ایتالیا به دنیا آمد. در سال 1889 هنگامی که ملکه مارگریتا به ایتالیا آمد از یک آشپز خواست که برایش غذای مورد علاقه اش را درست کند. نتیجه این کار معروفیت دنیای پیدا کرد.

لازانیا

یکی دیگر از غذاهای محبوب ایتالیا، لازانیاست. لازانیا درواقع یک نودل پهن است که روی آن یک مایع خوشمزه مانند مایع ماکارونی می ریزند. روی این غذا سس بشامل و پنیر نیز می ریزند. از دیگر غذاها و دسرهای محبوب ایتالیا می توانید به پولنتا، ریبولیتا، اسوبکو، ژلاتو، ترامیسو، فوکاچیا و... اشاره نمود.

کلام آخر

در این مطلب درباره سفر به ایتالیا حرف زدیم. اگر دوست دارید این کشور را ببینید، می توانید تور مورد نظرتان را از توریک رزرو نمایید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن بهره ببرید.

منبع: همگردی

به "با 700 یورو برو ایتالیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 700 یورو برو ایتالیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید