اخبار صنعت

سوغات ایران، کارآفرین می خواهد

اصل بحث ما در این مقاله توجه به یکی از بازارهای سنتی ایران؛ سوغات است، بازاری که ظرفیت های بالایی همانند اقبال و کشش جامعه ایران و بازار خاورمیانه دارد. حوزه سوغات در بازار دیجیتال ایران بکر محسوب می گردد و فرصت های قابل توجهی برای کارآفرینانی که زودتر...

15 مهر 1402

شاهکار نو ژاپنی، ربات غول پیکر شبیه به یک شخصیت کارتونی، عکس

فارس نوشت: استارت آپ Tsubame Industries مستقر در توکیو، یک ربات چهار چرخ با ارتفاع 4.5 متر ساخته است که شبیه موبایل سوت گاندام انیمیشن بسیار محبوب ژاپنی است و علاقه مندان می توانند با 3 میلیون دلار آن را بخرند.

10 مهر 1402

7 دریل برقی پرفروش و محبوب در فروشگاه خبرنگاران (پاییز 1402)

شاید باورش سخت باشد اما استفاده از دریل از دوران کهن در بین انسان ها رواج داشته است. در گذشته دریل به شکل امروزی (یعنی دریل برقی یا شارژی) وجود نداشته اما صنعت گران برای اتصال قطعات یا وصل کردن چیزی به سطوح مختلف، ابتدا سوراخی در آن ایجاد می کردند و سپس...

6 مهر 1402

برگزاری 3 نشست تخصصی در حوزه بومگردی و گردشگری پایدار و گردشگری روستایی و اجتماع محور

خبرگزاری مهر/ براساس گزارشات واصله، برگزاری 3 نشست تخصصی در حوزه بومگردی و گردشگری پایدار و گردشگری روستایی و اجتماع محور صورت می گیرد.

5 مهر 1402

شعار ملی روز جهانی گردشگری اعلام شد

معاون دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری و سرمایه گذاری سبز به عنوان شعار ملی روز جهانی گردشگری انتخاب شده است.

14 شهریور 1402

مقصد 2 بازیکن کنار گذاشته شده استقلال معین شد

دو بازیکن استقلال در آخرین ساعات جابجایی از فهرست این باشگاه کنار گذاشته شدند.

9 شهریور 1402

ویسی: هر 2 تیم برای کسب 3 امتیاز بازی می کنند

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازی فردا بسیار مهم و حساسی برای مردم آبادان و قائمشهر است و هر 2 تیم برای کسب 3 امتیاز بازی می کنند.

7 شهریور 1402

عجیب ترین پل های دنیا

پل ها گذرگاه های زیبایی هستند که روی دره ها، رودخانه ها و حتی اقیانوس ها ساخته می شوند تا عبور و مرور را آسان نموده و راه را کوتاه تر نمایند اما این پل ها امروزه یکی از عوامل زیباسازی شهرهای ساحلی و کوهستانی هم به حساب می آیند.

20 مرداد 1402

با 700 یورو برو ایتالیا!

تصور کنید روی قایقی نشسته اید و دارید ونیزگردی می کنید، یا با یک لباس خنک و یک صندل راحت درحال بازدید از جاذبه های تاریخی همانند برج پیزا، پانتئون، کلیسای جامع فلورانس، کلیسای سن پترو و... هستید و شب هم قرار است بروید و یک پیتزای خوشمزه بخورید. سفر به ایتالیا...

10 مرداد 1402

خودرو نصف قیمت شد!

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: سیاست های افزایش فراوری و شفاف سازی عرضه به وسیله سامانه یکپارچه، موجب شده، قیمت خودرو در بازار کاهش 35 تا 45 درصدی داشته باشد.

4 مرداد 1402

تصاویر ، نفوذ موجودات فرازمینی در مزارع گندم

شب دوازدهم آگوست سال 1972 میلادی، برایس باند و آرتور شاتل وود در ناحیه وارمینستر از منطقه ویلتشایر در جنوب انگلستان، متوجه صداهایی شدند که از مزرعه گندم می آمد.

30 تیر 1402

آنر، آیفون را به چالش کشید!

دیجیاتو نوشت: مدیرعامل آنر می گوید این شرکت از به چالش کشیدن اپل نمی ترسد و به ارائه نوآوری های بیشتر در آینده چشم دوخته است.

26 تیر 1402

پنجره یو پی وی سی آبایان؛ ترکیبی از زیبایی، استحکام و عایق بندی

پنجره های یو پی وی سی (UPVC) از جدیدترین و پرطرفدارترین نوع پنجره های دوجداره هستند که در سال های اخیر به عنوان یک گزینه ایده آل برای ساختمان های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار گرفته اند.

10 تیر 1402

نخستین حضور نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نمایشگاه الکامپ

به گزارش خبرنگاران ، احسان کاوه، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات از حضور نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بیست وششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) اطلاع داد.

5 تیر 1402

چاپ کتابی درباره تغییرات اقلیمی برای نوجوانان

به گزارش خبرنگاران ، تغییرات اقلیمی چیست نوشته گیل هرمان به تازگی با ترجمه فرزین سوری به وسیله انتشارات پیدایش منتشر و راهی بازار نشر شده است.

2 تیر 1402

همکاری 28 دستگاه اجرایی برای محرومیت زدایی فناورانه

به گزارش خبرنگاران، روح الله دهقانی فیروزآبادی در نشست خبری اولین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا که امروز 21 خردادماه در محل معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار گردید، ضمن اشاره به اینکه 28 دستگاه اجرایی کشور برای پیشرفت آبادانی و عدالت کنار...

23 خرداد 1402

پژوهشگران دانشگاه تهران راهکارهایی مدیریتی را برای توسعه گردشگری صنعتی پیشنهاد کردند

ایرنا/ براساس خبرهای منتشر گشته، پژوهشگران دانشگاه تهران راهکارهایی مدیریتی را برای توسعه گردشگری صنعتی پیشنهاد کردند.

21 خرداد 1402

2 مدل طرز تهیه آش دوغ قزوین سنتی با گوشت و بدون گوشت

آش دوغ قزوین یکی دیگر از خوشمزه ترین انواع آش دوغ ایرانی است که در عین خوشمزگی، بسیار مقوی است. هر چند طرز تهیه آش دوغ قزوین بسیار ساده است، اما پیشنهاد می گردد اگر گذرتان به این شهر افتاد حتما یک کاسه آش دوغ اصیل در این شهر میل کنید و طعم واقعی آش دوغ قزوینی...

9 خرداد 1402

این دختر 13 ساله توانست کوسه را شکست بدهد

دختر 13 ساله اهل فلوریدا، وقتی در ساحل قدم می زد، مورد حمله یک کوسه نهاده شد و مجبور به مبارزه با این حیوان شد.

3 خرداد 1402

با زمین لرزه همه ما آشنا هستیم اما درباره آسمان لرزه چیزی می دانید؟ ، آسمان لرزه ها کار آدم فضایی هاست؟

آسمان صاف و آفتابی است و همه برای تعطیلات از خانه بیرون زده اند که ناگهان صدای عجیبی همه را در جایشان میخکوب می کند. صدا عجیب است، شبیه شکستن دنیایی از شیشه کنار گوش آدم یا مثل انفجار چند کیلو مواد منفجره.

19 اردیبهشت 1402
تعداد: (216)