تجلیل از 40 دانشجوی برتر دانشکده چمران به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو

به گزارش وبلاگ وردپرس، به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در مراسمی از 40 دانشجوی نمونه دانشکده چمران رشت قدردانی شد.

تجلیل از 40 دانشجوی برتر دانشکده چمران به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو

به گزارش خبرنگار از ، همزمان با گرامیداشت روز دانشجواز 40 دانشجوی دانشکده شهید چمران که در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی هنری و ورزشی برتر و پیروز بودند، تجلیل شد .

محمود قاسم نژاد ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این مراسم گفت: دانشگاه محل ارتقای علمی دانشجو است و دانشجویان باید تلاش کنند با توانمند کردن استعداد خود در زمینه های مختلف اجازه نفوذ به بیگانگان ندهند .

او افزود: تلاش شبانه روزی دانشجویان در دانشگاه باید برای رسیدن به منش بالا و درک سیاسی باشد و علاوه بر این، وطن دوستی، نوع دوستی و عشق به کشور باید در دانشگاه تقویت شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: روحیه مطالبه گری و پرسش گری از نیاز یک دانشجو و دانشگاه است و هیچ کس با این مقوله مخالفتی ندارد چرا که روحیه پرسشگری باعث افزایش توان علمی دانشجویان می شود.

محمود قاسم نژاد ، به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: کشور ما همیشه در زمینه انتخابات و عرصه های سیاسی از حضور حداکثری برخوردار بوده است و این حضور باعث اقتدار قدرت سیاسی کشور ما در جهان شده است.

او گفت : دشمنان ما با تحریم های ناجوانمردانه تلاش می کنند نظام ما را نا کار آمد جلوه دهند، اما حضور مردم در عرصه های مختلف و ایستادگی آن ها توطئه آن ها را خنثی کرده است.

همچنین در آیین تجلیل از دانشجویان نمونه این دانشکده، رسول شمشادی ، رئیس دانشکاه فنی و حرفه استان گیلان هم گفت:دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان 9 هزار دانشجو دارد وهر ساله هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل می شود.

او، با بیان اینکه 80 درصد از فارغ التحصیل این دانشگاه جذب بازار کار می شوند، افزود: امسال 3 هزارو 200 نفر در رشته های مختلف فنی ، جذب این دانشگاه شدند.

م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تجلیل از 40 دانشجوی برتر دانشکده چمران به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از 40 دانشجوی برتر دانشکده چمران به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید