جلالی: بازی با استقلال یک نقطه شروع امیدوار کننده بود

به گزارش وبلاگ وردپرس، سرمربی نساجی گفت: چیزی که امروز دیدید نقطه شروع امیدوار کننده برای آینده نساجی است و قطعا تیم مان را ترمیم خواهیم کرد و روزهای آینده می تواند برای نساجی بهتر باشد.

جلالی: بازی با استقلال یک نقطه شروع امیدوار کننده بود

به گزارش وبلاگ وردپرس، مجید جلالی پس از شکست نساجی مقابل استقلال اظهار کرد: تحول خوبی که این بازی داشت در ترکیب ما رخ داد و از 5 بازیکنی استفاده کردیم که برای اولین بار در ترکیب ثابت داشتند بازی می کردند. دفاع چپ و دروازبان مان برای اولین بار در لیگ برتر بازی می کردند و این می تواند یک نقطه امیدوار کننده برای ما و برای نساجی باشد. آن چیزی که به خاطرش ناراحت و غمگین هستم این است که بچه ها آنقدر زحمت کشیدند که شایسته امتیاز باشد اما متاسفانه با یک شوت شکست خوردیم و دیگر هیچ اندوخته ای از این بازی نداریم.

او ادامه داد: می خواهم به هواداران مان بگویم که چیزی که امروز دیدید نقطه شروع امیدوار کننده برای آینده نساجی است و قطعا تیم مان را ترمیم خواهیم کرد و روزهای آینده می تواند برای نساجی بهتر باشد. من سعی کردم آن ظرفیت های نهفته ای که در پایه نساجی وجود دارد را شناسایی کنم و امروز دیدید که سه نفر از بچه های پایه در تیم بازی کردند و این خیلی خوب است.

جلالی اضافه کرد: یه کاری که بچه ها انجام دادند خوشبین و امیدوار هستم. اثرات کار دو هفته ای مان را در زمین دیدیم و خلاقیت یک بازیکن حریف روی یک شوت از راه دور باعث شد نتیجه را واگذار کنیم. در نیمه اول دو شانس خیلی خوب برای گلزنی هم داشتیم و از آن چیزی که اجرا شده راضی و ممنون هستم و به آن ها می گویم که امیدوار باشید. به طور قطع آینده برای ماست و جای نگرانی نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جلالی: بازی با استقلال یک نقطه شروع امیدوار کننده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: بازی با استقلال یک نقطه شروع امیدوار کننده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید