نکته مهمی که گل محمدی مخفی کرد ، تکلیف ستاره های مهم پرسپولیس معین شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، سرمربی پرسپولیس برای اولین بار بعد از شهرآورد، رودرروی خبرنگاران ایستاد و با آنها صحبت کرد.

نکته مهمی که گل محمدی مخفی کرد ، تکلیف ستاره های مهم پرسپولیس معین شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، لحظاتی پس از آنکه وبلاگ وردپرس میدانی حوزه پرسپولیس با ترک بیمارستان علیرضا بیرانوند و خاتمه پوشش خبری عمل جراحی او، راهی میدان پیروزان و خیابان باشگاه پرسپولیس شدند تا تحولات احتمالی در این باشگاه را پوشش بدهند، ناگهان با خروج یحیی گل محمدی از ساختمان پرسپولیس، شگفت زده شدند و به سرعت میکروفن های خود را از جیب خارج کردند.

یحیی به نظر در ابتدا قصد صحبت نداشت و احتمالا از غیبت وبلاگ وردپرس هم خشنود به نظر می رسید اما زمانی که اصرار نمایندگان مطبوعات را دید، در حالی که در خودروی خود را باز نموده بود، در یک مصاحبهی ایستاده کوتاه، به سوالات آنها پاسخ داد و در عین حال که کوشش می کرد رازهای جابجاییی تیمش را مخفی نگه دارد، جوابهای مهمی به پرسش وبلاگ وردپرس داد.

این نخستین بار بعد از فینال جام حذفی بود که گل محمدی در یک مصاحبهی ویدیویی با وبلاگ وردپرس شرکت می کرد. آخرین بار صحبتهای سرمربی پرسپولیس در کنار پیست تارتان استادیوم آزادی در خصوص جدایی، نگرانی طرفداران پرسپولیس را پی داشت. او سپس در یک مصاحبهی تلویزیونی به این نگرانی دامن زد اما در حالی که تصور می شد جدایی یحیی از پرسپولیس قطعی است، او در مصاحبه با یک خبرگزاری رسمی، خبر از بازگشت به اردوی سرخپوشان و ارسال لیست به مدیرعامل باشگاه داد.

حالا اما یحیی در شرایطی که توجهات به سوی باشگاه استقلال و سرمربی تازه این تیم معطوف شده، به محل این باشگاه رفت و خودی نشان داد:

زمان شروع تمرینات: 7 تیر

ابتدا گفته شد که تمرینات پرسپولیس از پنجم تیرماه شروع خواهد شد اما یحیی گل محمدی امروز رسما اظهار داشت که پیش فصل سرخپوشان از روز چهارشنبه هفتم تیر ماه شروع خواهد شد. با این حال نگرانی اصلی حضور بازیکنان در تمرین به صورت تمام و کمال خواهد بود که احتمالا با تاخیر انجام خواهد شد.

پریرا از لیست مازاد خط خورد

در حالی که همه تصور می کردند لئاندرو پریرا در لیست خروجی سرخپوشان قرار خواهد داشت اما یحیی گل محمدی در پاسخ به سوالی پیرامون این مهاجم برزیلی، اظهار داشت که او با ماست و کارش را ادامه می دهد. پریرا البته یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد اما دستمزد 720 هزار دلاری این بازیکن و عملکرد نامطلوبش باعث شده بود تا احتمال جدایی او مطرح گردد.

لیست خروجی نامعلوم ماند

باتوجه به خاتمه قرارداد 6 بازیکن پرسپولیس و بعلاوه شایعات پیرامون بازیکنانی نظیر سیامک نعمتی و وحدت حنانوف، همه منتظر بودند تا یحیی گل محمدی اسامی بازیکنان خروجی خود را هم رسانه ای کند اما سرمربی پرسپولیس ترجیح داد حتی عدد نفرات لیست خروجی را هم مخفی نگه دارد: با خرید بازیکنان، نفرات خروجی هم معین می گردد.

امید عالیشاه در لیست تمدیدی پرسپولیس

یکی از ابهام های مهم پرسپولیس برای فصل تازه، شرایط امید عالیشاه بود. خاتمه قرارداد گلزن شهرآورد و کاپیتان سرخپوشان، در شرایطی بود که هیچ تماسی بین باشگاه و او به وجود نیامده بود. باتوجه به این که یحیی لیست خود را در اختیار رضا درویش قرار داده بود، این شایعه طرح شد که عالیشاه در لیست موردنظر سرمربی جایی ندارد اما یحیی با تکذیب این خبر گفت که خواهان تمدید قرارداد با عالیشاه شده است.

عیسی در پرسپولیس می ماند

آل کثیر که شاید کمتر کسی تصور می کرد بعد از مصدومیت رباط صلیبی همچنان در پرسپولیس بماند، بعد از درخشش در ترکیب سرخپوشان حالا بار دیگر مورد توجه یحیی قرار گرفته است. آخرین جمله سرمربی سرخپوشان در خصوص این بازیکن 5 گله پرسپولیس بود و یحیی گفت که درخواست تمدید او را هم داده است.

لیست کامل در اختیار رضا درویش

نکته مهم این است که پرسپولیس اکنون 14 بازیکن بزرگسال در ترکیب خود دارد و قرارداد 6 نفر نیز به خاتمه رسیده است. این در حالی است که یحیی اسامی خریدهای خود را هم به باشگاه داده و درویش باید حداقل 3 بازیکن تازه را به خدمت بگیرد. گل محمدی بار دیگر تاکید نموده که لیست خود را داده و برای پیگیری در باشگاه حاضر شده بود، حالا نوبت مدیرعامل پرسپولیس است تا جابجایی را پیش ببرد.

48 ساعت طلایی در انتظار پرسپولیس

اگرچه وعده های جابجاییی شاید از اعتبار صددرصدی برخوردار نباشند اما زمانی که از دهان سرمربی تیم خارج گردد، اوضاع تفاوت می نماید. یحیی در پاسخ به نگرانی طرفداران پرسپولیس گفت که احتمالا امروز - فردا باشگاه جابجایی را در بخش تمدید قرارداد و خرید بازیکنان پیش خواهد نمود و نفراتی را نهایی خواهد نمود. بنابراین هیجان پنجره تابستانی در این 48 ساعت در باشگاه پرسپولیس به اوج خود خواهد رسید.

منبع: همشهری آنلاین

به "نکته مهمی که گل محمدی مخفی کرد ، تکلیف ستاره های مهم پرسپولیس معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکته مهمی که گل محمدی مخفی کرد ، تکلیف ستاره های مهم پرسپولیس معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید