جلسه ناگلزمن و وکلا پس از برکناری از راهنمایی بایرن

به گزارش وبلاگ وردپرس، تعطیلات یولیان ناگلزمان پس از انتشار خبر برکناری او از راهنمایی بایرن نیمه تمام ماند و او امروز به مونیخ برگشت و بلافاصله با وکلایش جلسه گذاشت.

جلسه ناگلزمن و وکلا پس از برکناری از راهنمایی بایرن

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ وردپرس، شب گذشته باشگاه بایرن مونیخ به همکاری خود با یولیان ناگلزمان انتها داد. ناگلزمان فصل گذشته بود که راهنمایی بایرن را برعهده گرفت و با این تیم قهرمان بوندسلیگا شد، ولی در لیگ قهرمانان عملکردی ناامید کننده داشت و در یک چهارم نهایی به وسیله ویارئال حذف شد. در فصل جاری بایرن با ناگلزمان در لیگ قهرمانان نتایج بسیار خوبی گرفته و به یک چهارم نهایی نیز رسیده است، ولی در بوندسلیگا روند نتیجه گیری تیم خوب نبوده و پس از شکست اخیر برابر لورکوزن صدر جدول را از دست داد.

ناگلزمان کاملا از تصمیم مدیران بایرن بی خبر بود و این اتفاق کاملا او را شوکه نموده است. این مربی جوان برای سپری کردن تعطیلاتش در وقفه ملاقات های ملی راهی اتریش شده بود تا مشغول اسکی کردن و استراحت گردد.

او به همراه نامزد تازهش به این سفر رفته بود و شنیدن این خبر باعث شده که آن ها برخلاف انتظارشان نتوانند از این سفر به میزان کافی لذت ببرند و شرایط برای آن ها سخت گردد.

طبق ادعای بیلد، ناگلزمان ساعاتی پیش از اتریش به مونیخ برگشت و خیلی زود نیز با وکلایش کای پسوتا و ساشا بریز مشاهده شد. آن ها در این جلسه در خصوص اتفاق بزرگ اتفاق افتاده بحث خواهند کرد. ناگلزمان دستمزدی 9 میلیون یورویی در سال دارد و تا زمانی که با تیم دیگری به توافق نرسیده، این دستمزد را دریافت خواهد نمود. به این ترتیب بایرن ممکن است تا انتها قرارداد ناگلزمان، 30 میلیون یورو به خاطر اخراج او هزینه کند مگر اینکه در روز های آینده، با وکلای این مربی بر سر پرداخت یک رقم تازه برای غرامت به توافق برسد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جلسه ناگلزمن و وکلا پس از برکناری از راهنمایی بایرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه ناگلزمن و وکلا پس از برکناری از راهنمایی بایرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید