حذف استقلال از آسیا قطعی شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، استقلال برای دومین بار از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد. مدیران باشگاه پیروز نشدند که در موعد مقرر، مطالبات خود را که طلب استراماچونی در صدر آن ها قرار داشت، پرداخت نمایند. رایزنی های تیم مدیریتی علی فتح الله زاده برای دریافت 100میلیارد تومان از همراه اول نیز بی نتیجه بود تا آبی های مرکز برای دومین سال متوالی نتوانند در این پیکارها شرکت نمایند.

حذف استقلال از آسیا قطعی شد

دو روز پیش بود که محمدحسین زرندی مدیررسانه ای استقلال خاطرنشان کرد که مدیرعامل این باشگاه نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نموده و خواهان دریافت مهلت زمان بیشتر جهت ارسال مدارک و تسویه حساب با طلبکاران شده است. شنیده می گردد که فدراسیون فوتبال نیز با AFC مذاکراتی داشته تا زمان بیشتری جهت تکمیل مدارک و دریافت مجوز حرفه ای به کشورها داده گردد که این مسئله از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا رد شده و 31 مارس، آخرین مهلت ارسال مدارک عنوان شده است.

نکته ناراحت نماینده برای طرفداران استقلال این است که حتی در صورت تکرار قهرمانی آبی ها در لیگ برتر و یا بالای سر بردن کاپ قهرمانی جام حذفی نیز نمی تواند بلیت بازگشت آن ها به آسیا صادر گردد. پی گیری ها نشان می دهد که همان تاریخی که از قبل معین شده بود (31 مارس)، آخرین فرصت مدیران باشگاه برای تسویه با طلبکاران بوده و تیم هایی که تا این زمان بدهی های خود را پرداخت ننموده باشند، حتی در صورت قهرمانی در رقابت های در حال برگزاری نیز مجوز حرفه ای دریافت نمی نمایند.

بدون شک خبر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، تلخ ترین خبر برای طرفداران این تیم است که در سایه عملکرد مدیران امروز و گذشته باشگاه به وقوع پیوسته است. با توجه به کنار رفتن آبی ها از بزرگترین تورنمنت فوتبالی در سطح قاره، تغییرات مدیریتی در این باشگاه دور از فکر نیست و احتمالا باید شاهد جدایی تعداد زیادی از مدیران و اعضای هیئت مدیره استقلال، پس از اعلام خبر رسمی حذف از آسیا باشیم.

منبع: فرارو

به "حذف استقلال از آسیا قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف استقلال از آسیا قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید