واکنش معاون پرسپولیس به پیشنهاد 100 میلیاردی به گل محمدی ، سرخ ها قهرمان نشوند اسکوچیچ جانشین یحیی می گردد؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، معاون باشگاه پرسپولیس توضیحاتی در خصوص شایعات در خصوص سرمربی این تیم داد.

واکنش معاون پرسپولیس به پیشنهاد 100 میلیاردی به گل محمدی ، سرخ ها قهرمان نشوند اسکوچیچ جانشین یحیی می گردد؟

به گزارش وبلاگ وردپرس محمد محمدی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان و قبل از اتمام مسابقه در جمع وبلاگ وردپرس گفت:خدا را شکر سال نو خوب بوده و نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد و مقام قهرمانی برای پرسپولیس به دست بیاید.

وی در خصوص اینکه استقلال نتوانسته مدارکش را برای حضور در آسیا بارگذاری کند و پرسپولیس چه شرایطی دارد،گفت: تمامی مدارک مورد احتیاج برای بارگذاری را انجام دادیم اما اینکه در نهایت چه اتفاقی رخ بدهد نمی دانیم یک سری موارد هست که در اختیار ما نیست از جمله استادیوم آزادی و مالکیت تیم که احتیاج به زمان دارد.

محمدی در خصوص اینکه استادیوم امام رضا یا استادیوم دستگردی را به آسیا معرفی نموده اید گفت: ما همواره استادیوم آزادی را معرفی می کنیم استقلال، پرسپولیس و تیم ملی.

معاون پرسپولیس در خصوص اینکه بدهی قبلی نداشتید گفت: بدهی نداریم و خدا را شکر تمام بدهی ها را تسویه کردیم و امیدوریم سال جاری مسئله ای نداشته باشیم.

وی در خصوص بیانیه پرسپولیس علیه استقلال گفت: در این مورد صحبتی ندارم.

محمدی در خصوص اینکه سازمان خصوصی سازی می گوید همان مسایل استقلال در پرسپولیس هم رخ خواهد داد گفت: همانطور که قربان زاده در برنامه فوتبال برتر گفت تمامی هزینه ها در باشگاه ما با اجازه کمیته مصارف بوده و بدون اجازه پولی برداشت نکردیم. من مسایل مالی را دقیق نمی دانم.

معاون پرسپولیس در خصوص شرایط تیم های پایه گفت: عملکردمان طبق برنامه سه ساله خوب بود و برای سال اول خوب بود. همان حضور بازیکنان جوان در تیم بزرگسال نوید روزهای خوبی را می دهد و یازده بازیکن تیم امیدمان برایشان کارت بازی بزرگسال صادر شد که این بی سابقه بوده است. با درایت گل محمد و هماهنگی ایشان با مدیر آموزشگاه جوانان خوبی به تیم اضافه می شوند.

محمدی در خصوص پیشنهاد 100 میلیارد تومانی به گل محمدی گفت : این مسایل پیش می آید گل محمدی سرمربی ما جز مربیان خوب در لیگ برتر هستند و این صحبت ها و شایعه ها همواره هست. اقای گل محمدی سرمربی ماست فصل آینده هم با ما قرارداد دارد و هم او دوست دارد در تیم بماند و هم ما می خواهیم این همکاری ادامه پیدا کند.

وی در خصوص اینکه قرار است پرسپولیس تیم بانوان را راه اندازی کند گفت: فعلا صحبتی مطرح نیست و جز الزامات ای اف سی برای سال جاری نیست.

معاون پرسپولیس در خصوص شکایت یک طلبکار قدیمی گفت: از طلبکاران زیاد هستند و هر ازگاهی می آیند و شکایت مینمایند و حساب ها را مسدود می نمایند و سالیان سال این طلب ها پرداخت نشده است و دوستان حقوقی در حال صحبت هستند تا حل گردد و دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس برای دومین سال پیاپی قهرمان نگردد تاثیری در قرارداد گل محمدی ندارد گفت: خوشبین هستیم و ان شالله قهرمان می شویم.

محمدی درمورد شایعه حضور اسکوچیچ به جای گل محمدی گفت: خودتان می گویید شایعه است.

وی در خصوص طلب پرسپولیس از ای اف سی گفت: نامه نگاری کردیم و امیدواریم بتوانیم طلبمان را بگیریم و با برطرف تحریم ها هم تیم ملی و هم پرسپولیس پولشان را بگیرند.

محمدی درمورد مطالبات بازیکنان گفت: بعد از عید درصد دیگری به بازیکنان پرداخت کردیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش معاون پرسپولیس به پیشنهاد 100 میلیاردی به گل محمدی ، سرخ ها قهرمان نشوند اسکوچیچ جانشین یحیی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش معاون پرسپولیس به پیشنهاد 100 میلیاردی به گل محمدی ، سرخ ها قهرمان نشوند اسکوچیچ جانشین یحیی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید