خبرنگاران تیم فوتسال شاهین کرمانشاه به لیگ دسته اول بازگشت

به گزارش وبلاگ وردپرس، کرمانشاه - خبرنگاران - تیم فوتسال شاهین کرمانشاه که در خاتمه مرحله گروهی مسابقات گروه سوم لیگ دسته اول با قرار دریافت در رده پنجم از 6 تیم به لیگ دسته دوم سقوط نموده بود، حالا با رای کمیته انضباطی در مسابقات ماندگار شد.

خبرنگاران تیم فوتسال شاهین کرمانشاه به لیگ دسته اول بازگشت

به گزارش خبرنگار وبلاگ وردپرس، تیم فوتسال شاهین یکی از 2 نماینده فوتسال کرمانشاه در لیگ دسته اول از 10 مسابقه خود صاحب 2 پیروزی، 6 تساوی و 2 شکست شد تا با 30 گل زده، 28 گل خورده تفاضل گل مثبت 2 و با 12 امتیاز رده پنجم جدول رده بندی گروه سوم را به خود اختصاص دهد.

طبق اعلام قبلی فدراسیون هم 2 تیم آخر گروه های چهارگانه به لیگ دسته دوم سقوط می کردند تا به این ترتیب شاهین کرمانشاه همراه با مبل کریمی البرز که با 11 امتیاز قعرنشین جدول بود به لیگ پایین تر سقوط نمایند.

این در حالی بود که تیم های شاهین، آیندگان هرمزگان و اسپیناس زنجان به استفاده تیم سفیرگفتمان تهران از بازیکنان غیرمجاز در ملاقات مقابل آنها اعتراض داشتند و شکایت رسمی و کتبی خود را تحویل فدراسیون و کمیته انضباطی داده بودند.

کمیته انضباطی فدراسیون نیز پس از آنالیز شکایت تیم های یاد شده و با توجه به مستندات موجود، آراء لازم را صادر کرد که طبق حکم صادره و با توجه به تغییر نتیجه مسابقه رودررو، شاهین کرمانشاه در لیگ دسته اول ماندگار شد.

تیم های فوتسال شاهین و سفیرگفتمان تهران روز 30 فروردین در تهران به مصاف یکدیگر رفتند و در سرانجام نتیجه 2 بر 2 رقم خورد، نتیجه ای که با توجه به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، 3 بر صفر به سود شاهین تغییر پیدا کرد.

با توجه به این نتیجه و همچنین تغییر نتایج 2 ملاقات رفت و برگشت سفیرگفتمان مقابل آیندگان هرمزگان به سود تیم بندرعباس و ملاقات دور رفت سفیر مقابل اسپیناس به سود نماینده زنجان، جدول رده بندی گروه سوم دچار تغییرات زیادی شد.

بر اساس جدول رده بندی گروه سوم و پس از اعمال تغییر نتایج آیندگان هرمزگان با 20 امتیاز در صدر نهاده شد، اسپیناس زنجان با 15 امتیاز در رده دوم ایستاد و شاهین کرمانشاه هم با 2 پله صعود و 14 امتیاز به مکان سوم صعود کرد.

همچنین مبل کریمی البرز و سفیرگفتمان تهران هم با 11 و 5 امتیاز و قرار دریافت در رده های پنجم و ششم گروه به دسته دوم سقوط کردند.

خانه صنعت کرمانشاه دیگر نماینده فوتسال کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته اول است که در 2 بازی مانده به سرانجام مسابقاتش با کسب 10 امتیاز رده ششم گروه اول که هفت تیم در آن حضور دارند را به خود اختصاص داده است.

این تیم برای ماندن در لیگ باید حداقل چهار امتیاز از 2 مسابقه پیش رو خود کسب کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تیم فوتسال شاهین کرمانشاه به لیگ دسته اول بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم فوتسال شاهین کرمانشاه به لیگ دسته اول بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید