خرید تازه پرسپولیس درخشید، کار کمال سخت شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، رضا اسدی پیروز شد در اولین بازی خود برای پرسپولیس پاس گل بدهد

خرید تازه پرسپولیس درخشید، کار کمال سخت شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ وردپرس، رضا اسدی خرید تازه پرسپولیس در حالی در ترکیب اصلی این تیم در ملاقات با استقلال تاجیکستان نهاده شد که عملکرد بسیار خوبی در این ملاقات داشت. این هافبک خوش استایل که اولین بازی رسمی خود را برای پرسپولیس انجام می داد با 12 نبردهوایی پیروز، 5 تکل، 8 قطع توپ و 88 لمس توپ اسم برترین بازیکن زمین را به دست آورد. اما اوج کار خرید تازه پرسپولیس روی تک گل این تیم بود.

اسدی بعد از حرکت خوب در عرض و جا گذاشتن بازیکن استقلال تاجیکستان پیروز شد به مهدی ترابی پاس گل بدهد و زمینه ساز صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گردد. درخشش اسدی در حالی رقم خورد که این بازیکن دیرتر از سایرین به تمرینات پرسپولیس اضافه شد و طبیعتا برای هماهنگی بیشتر با سایر بازیکنان و جا افتادن در تیمی مثل پرسپولیس احتیاج به زمان خواهد داشت. اسدی که جانشین نوراللهی در پرسپولیس شد قرار است برای فصل تازه شماره 8 را برتن کند ولی در مسابقه با استقلال تاجیکستان به علت اینکه در مرحله گروهی نوراللهی شماره 8 را برتن نموده بود، شماره 96 را پوشید.

با توجه درخشش اسدی و اینکه یحیی حساب ویژه ای روی این بازیکن باز نموده ، کامیابی نیا هافبک باتجربه سرخ پوشان کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس خواهد داشت. کمال که از ناحیه مچ پا مصدوم است این روزها مشغول درمان خود است و از چند وقت دیگر به تمرینات پرسپولیس بازخواهد گشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خرید تازه پرسپولیس درخشید، کار کمال سخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید تازه پرسپولیس درخشید، کار کمال سخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید