رایولا در پی انتقال هالند به بارسلونا

به گزارش وبلاگ وردپرس، مدیر برنامه های مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند خواستار انتقال این بازیکن به جمع کاتالان ها است.

رایولا در پی انتقال هالند به بارسلونا

به گزارش وبلاگ وردپرس، ارلینگ هالند که از زمان پیوستنش به بوروسیا دورتموند به درخشش خود ادامه داده، مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته است و گفته می گردد او در تابستان آینده از جمع زردپوشان وستفالن جدا خواهد شد، چون بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش دارد که در سرانجام فصل جاری قابلیت فعال شدن خواهد داشت و همین کار مشتریان او را آسان می نماید.

روزنامه ناسیونال چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد؛ مینو رایولا مدیر برنامه های هالند که رابطه خیلی خوبی با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا دارد، در پی انتقال این بازیکن نروژی به جمع کاتالان ها در تابستان 2022 است. طبق این گزارش، رایولا به این موضوع واقف است که بارسلونا با بحران اقتصادی دست و پنجه نرم می نماید اما آماده سازش با آنها برای انتقال ماشین گلزنی دورتموند به جمع آبی واناری ها است.

هالند 21 ساله که از ناحیه عضله خم کننده بالای ران پای خود دچار مصدومیت شده است، گفته می گردد تا ماه دسامبر به دور از ترکیب دورتموند خواهد بود. این ستاره نروژی که تا به امروز در 69 بازی برای دورتموند به میدان رفته و آمار 70 گل زده را هم به ثبت رسانده است، این فصل نیز آغاز خوبی داشته و در 10 بازی پیروز به ثمر رساندن 13 گل شده و 4 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رایولا در پی انتقال هالند به بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایولا در پی انتقال هالند به بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید