سوریان:در سه اردوی آینده شاکله تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان معین خواهد شد، از ملی پوشان در مسابقات رضایت داریم

به گزارش وبلاگ وردپرس، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: با کار صحیح و اصولی در اردو های پیش رو شاکله تیم ما تعیین خواهد شد تا در رقابت های قهرمانی آسیا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

سوریان:در سه اردوی آینده شاکله تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان معین خواهد شد، از ملی پوشان در مسابقات رضایت داریم

به گزارش وبلاگ وردپرس، محسن سوریان در مورد مسابقات جام پیروزی ترکیه گفت: این جام هر ساله با حضور تیم های مطرح دنیا برگزار می گردد، سال جاری نیز تیم های ترکیه، مجارستان، قزاقستان، آذربایجان، قرقیزستان، آلمان و رومانی با تعداد زیادی کشتی گیر در این مسابقات شرکت کردند و به نوعی انتخابی تیم ملی برای این کشور ها محسوب می شد.

وی اضافه کرد: مسابقات سطح بسیار بالایی داشت و به جز پیغام احمدی و محمدرضا غلامی که سال گذشته نیز عضو تیم بودند، سایر نفرات اولین حضورشان را در میادین بین المللی تجربه می کردند و این بسیار به نفع ما شد تا کشتی گیران ما تجربه مسابقه خارجی نیز داشته باشند و از حریفان خارجی خود شناخت بهتری برای مسابقات پیش رو بدست آورند.

محسن سوریان در ادامه با اشاره به مسابقات آسیایی گفت: به امید خدا تا مسابقات قهرمانی آسیا که اواسط خرداد ماه در اردن برگزار می شو، د روی ایرادات و مسائل نفرات بیشتر کار می کنیم تا نتیجه بهتری کسب نمایند، البته ناگفته نماند من از بیشتر کشتی گیران، با توجه به اینکه تجربه مسابقه خارجی نداشتند راضی هستم.

قهرمان سابق امید های دنیا گفت: کار ما تازه آغاز شده است، در اولین اردوی که در سیرجان برگزار کردیم برای همه اوزان انتخابی گذاشتیم و ان شاءالله با کار صحیح و اصولی در اردو های پیش رو شاکله تیم ما معین خواهد شد تا در رقابت های قهرمانی آسیا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان به رقابت های بین المللی جام رحیم علی آبادی اشاره نمود و گفت: این مسابقات سطح بالایی داشت و تیم های ارمنستان و مجارستان با قدرت کامل در این مسابقات شرکت نموده بودند، تیم ارمنستان که تیم یکدست و بسیار آماده داشت و نتیجه خیلی خوبی را هم کسب کردند.

وی در در ادامه اضافه کرد: البته تیم اصلی ما در این مسابقات حضور نداشت، ولی ای کاش تاریخ مسابقات به شکلی بود که نفرات اول ما نیز شرایط حضور در این رقابت ها را داشتند و امیدوارم سال آینده زمان برگزاری مسابقات به شکلی باشد که نفرات اول ما نیز بتوانند حضور داشته باشند.

سوریان توضیح داد: نفرات اول این مسابقات به اردو های بعدی دعوت خواهند شد و چکیده و منتخبی از مسابقات قهرمانی کشور، جام پیروزی و رقابت های رحیم علی آبادی برای مسابقات آسیایی انتخاب می شوند.

وی در سرانجام گفت: ما 3 اردو تا مسابقات آسیایی و سه اردو نیز برای رقابت های دنیای در پیش داریم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سوریان:در سه اردوی آینده شاکله تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان معین خواهد شد، از ملی پوشان در مسابقات رضایت داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریان:در سه اردوی آینده شاکله تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان معین خواهد شد، از ملی پوشان در مسابقات رضایت داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید