کشتی جوانان جهان؛ 4 آزادکار راهی نیمه نهایی شدند

به گزارش وبلاگ وردپرس، 4 آزادکار جوان کشورمان در مسابقات جهانی روسیه راهی نیمه نهایی شدند.

کشتی جوانان جهان؛ 4 آزادکار راهی نیمه نهایی شدند

به گزارش وبلاگ وردپرس به نقل از فارس، مسابقات مقدماتی 5 وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر اوفا روسیه در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان تا به امروز به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علی قلی زادگان در دور نخست با امتیاز عالی 15 بر 2 ریچارد فیگوروا از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مانول خنژرتسیان از ارمنستان در یک کشتی مورد بحث از نظر داوری، با نتیجه 6 بر 5 بازنده شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی هم شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 65 کیلوگرم سید حسن عبادی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 12 بر صفر و ضربه فنی نوروا بوکاسا از کنگو را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر 3 آلین جیورجی از مولداوی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 70 کیلوگرم عرفان الهی در دور اول با نتیجه 8 بر 7 از سد بریس آندونیان از آمریکا گذشت وی در دور دوم با نتیجه 12 بر 1 جاسلی دیبو از کنگو را مغلوب کرد و به دور سوم راه یافت. وی در مرحله یک چهارم نهایی با آست بایورجانوف از قزاقستان کشتی گرفت که با نتیجه 4 بر صفر پیروز و راهی نیمه نهایی شد.

در وزن 79 کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با با نتیجه 6 بر 3 دانل واشینگتون از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر صفور و امتیاز عالی ریچارد شرودر از آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 97 کیلوگرم علیرضا عبدالهی در دور نخست با امتیاز عالی 15 بر 4 مقابل چارالامپوس آفتوفوریدیس از یونان به برتری دست یافت. و در دوم با نتیجه 9 بر 7 از سد سوسلان ژاگایف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف پولات پولاتجی از کشور ترکیه می رود.

منبع: جام جم آنلاین

به "کشتی جوانان جهان؛ 4 آزادکار راهی نیمه نهایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی جوانان جهان؛ 4 آزادکار راهی نیمه نهایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید