قدردانی فرماندار کلاله از خبرنگاران

به گزارش وبلاگ وردپرس، در تور نوروزی ترکمن صحرای شرکت خبرنگاران، فرماندار شهر کلاله ضمن استقبال از همسفران و لیدرهای این تور با اعطا تقدیرنامه از شرکت خبرنگاران قدردانی کردند.

قدردانی فرماندار کلاله از خبرنگاران

پس از توقف همسفران تور ترکمن صحرا در مسیر مقبره خالد نبی، لیدر این تور حین ارائه توضیحاتی در مورد جاذبه های منطقه با خوش آمدگویی جناب آقای مهندس برزگر، فرماندار شهر کلاله روبرو شد.

در این ملاقات صمیمی، فرماندار محترم کلاله با مسافران و لیدرها مشغول صحبت در مورد تورهای وبلاگ وردپرس و چگونگی آنها شد. ایشان ضمن استقبال گرم از این گروه، از زحمات وبلاگ وردپرس در راستای برگزاری تورهای طبیعت گردی و اشاعه فرهنگ گردشگری در استان گلستان تشکر و قدردانی کردند.

سرپرست تور ترکمن صحرا نیز به منظور قدرانی متقابل و اعلام حمایت از محیط زیست، از طرف وبلاگ وردپرس یک نماد فک خزری به ایشان هدیه کردند. فک خزری پستانداری است که در سواحل شرقی ایران و این منطقه زندگی می کند.

یکی از اتفاقات جالب این ملاقات صمیمی، عیدی فرماندار کلاله به همسفران این تور بود! خاطره ای ماندگار از لبخند و رضایت جمع از این ملاقات دلچسب با گرفتن عکس یادگاری در فکر افراد نقش بست. در نهایت فرماندار کلاله با اهدا یک عکس زیبا از چشم انداز خالد نبی و سه لوح تقدیرنامه به وبلاگ وردپرس از تلاش های این شرکت در راستای تقویت صنعت گردشگری قدردانی کردند.

منبع: دالاهو

به "قدردانی فرماندار کلاله از خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی فرماندار کلاله از خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید