مازیار: تیم پرسپولیس در امر گلزنی در آسیا دچار مشکل است، امیدوارم صعود نمایندگان ما در آسیا به روزهای آخر کشیده نشود

به گزارش وبلاگ وردپرس، اصغر مازیار، کارشناس فوتبال درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان نمود.

مازیار: تیم پرسپولیس در امر گلزنی در آسیا دچار مشکل است، امیدوارم صعود نمایندگان ما در آسیا به روزهای آخر کشیده نشود

اصغر مازیار، کارشناس فوتبال در گفت و گو با، درباره ارزیابی اش از عملکرد کنندگان کشورمان در هفته اول از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم نتایج خوبی در هفته اول بازی های آسیایی برای تیم های ما رقم خورد و ای کاش تیم های فولاد و تراکتور هم فزونی خود را حفظ می کردند تا شاهد پیروزی 4 کننده کشورمان در آسیا باشیم. به هر حال این موضوع نشان دهنده این است که 4 تیم ایرانی با آمادگی و تدارکات لازم روانه مسابقات آسیایی شده اند و باید شرایط را طوری فراهم کنند تا آخر بازی ها بتوانند به فرایند خوب خود ادامه بدهند.

مازیار درباره برد پرسپولیس برابر الوحده امارات گفت: تیم پرسپولیس با وجود این که نتیجه خوبی در نخستین بازی اش در آسیا به دست آورد، اما در امر گلزنی دچار مشکل است و سیدجلال حسینی، مدافع سرخپوشان به الوحده گل زد. اگر پرسپولیس می خواهد در ادامه بازی های آسیایی پیروز باشد، باید طرز فکر تهاجمی و رو به جلو داشته باشد و کادر فنی تغییری در ترکیب و آرایش تیم خود بدهد تا به گل دست یابند. فزونی با یک گل در آسیا شکننده است و سرخپوشان باید شرایطی را فراهم کنند تا از موقعیت های گلزنی به نحو احسن استفاده کنند تا امتیاز به دست آورند.

کارشناس فوتبال درباره بازی پرسپولیس و الریان قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: امسال تیم الریان در رده های میانی جدول رده بندی قطر واقع شده است و به نظر نمی رسد که مشکل خاصی برای تیم پرسپولیس به وجود آورد. البته تیم پرسپولیس هم باید انسجام و تداوم خود را حفظ کند تا برابر حریف قطری خود به فزونی برسد.

او درباره این که تیم پرسپولیس می تواند از گروه خود صعود کند، بیان نمود: سطح فوتبال در آسیا بالا رفته است، اما تیم پرسپولیس هم با پیشینه و مهره های خوب خود می تواند از گروهش صعود کند.

مازیار درباره پیروزی پرگل استقلال برابر تیم الاهلی عربستان اظهار کرد: تیم استقلال بعد از تغییر سرمربی خود بازی روانی ارائه می دهد، اما این تیم اشکالاتی هم دارد که باید به کادر فنی استقلال فرصت داده شود تا تفکراتش را به تیم خود القا کند. علاوه بر این، آبی پوشان برد پرگلی برابر الاهلی به دست آوردند، اما اشتباهاتی در خط دفاعی داشتند که باید این مسائل را حل کنند. تیم الاهلی در چند بازی گذشته خود گل های زیادی خورده است و این بار هم شکست سنگینی برابر استقلال متحمل شد. به هر حال تیم استقلال گام اول خود را محکم برداشت، اما این تیم باید مسائل دفاعی خود را برطرف کند.

کارشناس فوتبال درباره بازی استقلال برابر تیم الدحیل بیان نمود: تیم الدحیل در بازی اول خود توانست الشرطه را شکست بدهد و این موضوع نشان می دهد که تیم های حاضر در گروه استقلال به دنبال صعود به مرحله بعد هستند. تیم الدحیل جزء 3 تیم بالای جدول لیگ قطر محسوب می شود و سرمایه گذاری زیادی کرده است؛ به همین علت استقلال باید احتیاط را سرلوحه خود قرار بدهد تا حداقل امتیاز را برابر حریف خود به دست آورد. من برای تیم استقلال راه سختی را پیش بینی می کنم. با توجه به این که از هر گروه یک تیم در لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند، به همین علت کنندگان ما باید از لحاظ جسمانی آماده باشند و امتیاز لازم را جمع کنند تا صعودشان به روز های آخر کشیده نشود.

مازیار درباره تساوی پرگل تراکتور برابر پاختاکور اظهار کرد: تیم تراکتور نشان داد که در ساختار و سازمان دفاعی خود اشکالاتی دارد؛ چون این تیم نتوانست فزونی 2 گله خود را حفظ کند و در نهایت یک تساوی به دست آورد. به هر حال خطیبی باید برای سازمان دفاعی تیمش تدابیری در نظر بگیرد تا به راحتی گل نخورد.

او درباره این که تیم تراکتور می تواند از گروهش صعود کند، گفت: به نظرم اگر تیم تراکتور با این شکل بازی کند، کار سختی برای صعود خواهد داشت. به هر حال سرخپوشان تبریزی در بازی های آینده باید اشکالات خود را برطرف کنند تا به پیروزیت دست یابند. البته اگر به سابقه تیم پاختاکور نگاه کنیم، در آن صورت تساوی تراکتور برابر حریف ازبکی نتیجه خوبی تلقی می شود.

کارشناس فوتبال درباره تساوی فولاد و السد قطر بیان نمود: به نظرم تیم فولاد کار بزرگی انجام داد و یک تساوی برابر السد به دست آورد. به هر حال تیم السد، بدون شکست قهرمان لیگ قطر شده است و از مهره های خوبی برخوردار است. ژاوی، سرمربی السد نیز تجربه خوبی دارد. تیم فولاد به طور کامل حساب شده و با برنامه بازی کرد، اما در دقایق آخر دچار اشتباه شد و گل تساوی را دریافت کرد. فولادی ها با برنامه بازی می کنند و احتمال صعودشان به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.

او درباره شانس صعود تیم های کشورمان به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا، گفت: با توجه به این که یک تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود می کند، کار برای دیگر تیم ها سخت می شود. البته در فوتبال اتفاقات و حوادث زیادی رخ می دهند و با قاطعیت نمی توانیم پیش بینی کنیم که کدام یک از کنندگان ما به مرحله بعد آسیا صعود می کنند. البته امید زیادی به صعود استقلال و پرسپولیس دارم، اما کار فولاد با وجود السد برای صعود سخت است. تراکتور نیز با این شکل فوتبال بازی کردن، کار صعودش به مرحله بعد سخت خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مازیار: تیم پرسپولیس در امر گلزنی در آسیا دچار مشکل است، امیدوارم صعود نمایندگان ما در آسیا به روزهای آخر کشیده نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازیار: تیم پرسپولیس در امر گلزنی در آسیا دچار مشکل است، امیدوارم صعود نمایندگان ما در آسیا به روزهای آخر کشیده نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید