محدویت های تردد کرونایی در همدان برقرار است

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران/همدان رئیس پلیس هدایت رانندگی استان همدان با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد پلاک های غیربومی در همدان برقرار است، گفت: پلیس راهور بر مدار قانون حرکت می نماید و بر اساس مصوبه ستاد کرونا پلاک های غیربومی که در شهر تردد نمایند، اعمال قانون می شوند.

محدویت های تردد کرونایی در همدان برقرار است

سرهنگ علی فکری در گفت وگو با وبلاگ وردپرس، با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه همچون قبل در استان اجرا می گردد، گفت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا ورود خودروها به شهرهای نارنجی کرونایی 500 هزار تومان و به شهرهای قرمز کرونایی مشمول یک میلیون تومان جریمه هستند.

وی با بیان اینکه پلیس راهور ضمن اعمال قانون متخلفان، به آنها تذکر هم می دهد و از آنها دعوت می نماید از شهر خارج شوند، اظهار کرد: با این وجود ترددهایی هم اتفاق می افتد که البته طبق قانون برخورد می گردد.

فکری با اشاره به اینکه تعدادی از خودروهای غیربومی که در شهر همدان تردد دارند ساکن همدان هستند، توضیح داد: طبق آخرین آنالیز هایی که در سطح شهر اجرا شده است در حال حاضر تعداد مسافران شهر همدان قابل توجه نیست.

به گزارش وبلاگ وردپرس، مشاهدات میدانی خبرنگار وبلاگ وردپرس حاکی از آن است که در حال حاضر تعداد مسافران در بعضی از تفرجگاه های شهر همدان قابل توجه است و این موضوع می تواند زنگ خطری برای ورود موج پنجم کرونا به همدان باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "محدویت های تردد کرونایی در همدان برقرار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدویت های تردد کرونایی در همدان برقرار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید