موزه هنر متروپولیتن و جذابیت های بازدید از آن

به گزارش وبلاگ وردپرس، موزه ها در نقاط مختلفی از جهان همیشه می توانند از جاذبه های ارزشمند باشند و در بسیاری از کشورهای جهان موزه های زیادی وجود دارند که شما با سفر به این منطقه ها می توانید از آن ها تماشا کنید امروزه هم قصد داریم تا با یکی دیگر از موزه های مهم جهان آشنا شویم موزه هنر متروپولیتن یکی از مجموعه موزه های هنری مهم در جهان که به عنوان بزرگ ترین و مشهورترین موزه شناخته می شود. این موزه در نیویورک واقع شده است و از اهمیت فرهنگی هنر بالایی بای این منطقه برخوردار می باشد این موزه در خیابان پنجم سنترال پارک نیویورک واقع شده است در این مجموعه قدیمی ترین اشیا واقع شده اند که هر یک از قدمت تاریخی بسیار بالایی برخوردار هستند شاید یکی از مهم ترین این مجموعه آثار سنگ آتش زنه ای است که در مصر کشف شده است این سنگ یکی از قدیمی ترین اشیای این موزه محسوب می شود و قدمت آن به سیصد هزار سال پیش باز می شود با بازدید از این موزه می توانید با مهم ترین مجموعه های فرهنگی تارخی جهان آشنا شوید و اطلاعات مهمی را کسب کنید.

موزه هنر متروپولیتن و جذابیت های بازدید از آن

موزه هنر متروپولیتن را بیشتر بشناسید:

هر ساله گردشگران زیادی به شهر نیویورک سفر می نمایند این شهر به لحاظ جاذبه های توریستی که دارد بسیار شناخته شده است و امروزه نیز با پیشرفت هایی که در آن حاصل شده است بسیار با اهمیت است این شهر دارای جاذبه های تاریخی و مدرن زیادی است و یکی از مهم ترین جاذبه هایی که در خود جای داده است این موزه هنری و معروف می باشد که دارای مجموعه هنری و تاریخی بسیار ارزشمندی است و هر ساله از سوی گردشگران زیادی مورد توجه قرار می گیرد. در این بخش می توانید با یکی از 10 موزه معروف جهان آشنا شوید و اطلاعات مهمی را درباره این موزه ارزشمند و مجموعه تاریخی آن کسب کنید.

این موزه از بزرگ ترین موزه هایی است که در استان متحده آمریکا واقع شده است بخش مهمی از بازدیدنمایندگان را این موزه به خود اختصاص می دهد زیرا از جذابیت های تاریخی بسیار ارزشمندی برخوردار است و مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. جالب است بدانید این موزه به عنوان سومین موزه هنری در جهان شناخته می گردد که بازدیدنمایندگان زیادی را به خود اختصاص می دهد و در سراسر جهان شناخته شده است. مجموعه دائمی در این موزه شامل وجود دارد که شامل آثار هنری زیادی است و این مجموعه آثار متعلق به دوران تاریخی مهمی هستند.

در این موزه چه آثاری وجود دارد؟

همانطور که اشاره نمودیم در این موزه مجموعه آثار تاریخی و هنری ارزشمندی یافت می شوند هر یک از این اشیا و مجموعه ها متعلق به دوران تاریخی ارزشمندی می باشند و بخش هایی از آن نیز تاریخ سایر کشورها را در خود جای داده است. این موزه شامل مجموعه دائمی است این مجموعه دائمی دارای آثار هنری قدیمی و باستانی است که متعلق به دوران قدیم اروپا است مجموعه آثار دیگری نیز از دوره های تاریخی مصر باستان، نقاشی ها و مجسمه های ارزشمند، شاهکارهای اروپایی، کلکسیون های بزرگ، و مجموعه های هنری بزرگ و مدرن دیگر در موره متروپولیتن یافت می گردد.

این موزه یکی از مهم ترین دیدنی های نیویورک برای گردشگران است که از جذابیت های ویژه ای برای آن ها برخوردار می باشد و می تواند توجه گردشگران زیادی را به خود جذب کند شاید یکی از جذابیت های این موزه به خاطر وجود شاهکارهای هنری آن باشد بعلاوه در کنار جاذبه های تاریخی خود دارای شاهکارهای مدرنی نیز می باشد که بسیار با اهمیت هستند و امروزه بازدیدنمایندگان زیادی را به خود اختصاص می دهند.

بازدیدنمایندگانی که به این موزه رفته اند تجربیات ویژه ای از آن کسب نموده اند این موزه دارای دارایی های ارزشمندی است بخش هایی از هنرهای آفریقایی، آسیایی، اسلامی، بیزانس و … را می توانید در این مجموعه مشاهده کنید از سویی این موزه کلکسیونی از پوشاک، موسیقی، ابزار موسیقی، جواهرات و … موجب جذابیت های بیشتر این موزه گشته است.

جذابیت های موزه:

این موزه دارای بخش های بسیار جذابی است از مهم ترین بخش های این موزه به ویژه برای گردشگران ایرانی می توان به مجموعه ای اشاره نمود که متعلق به تاریخ ایران و اسلام می باشد این مجموعه تاریخی بسیار ارزشمند است و کمیاب می باشد مجموعه هفت هزاری از تاریخ ایران که در موزه هنر متروپولیتن جای گرفته است نشان دهنده ارزشمندی آن می باشد و شما می توانید با بازدید از این موزه این مجموعه تاریخی را مشاهده کنید.

در این موزه مجموعه ای از آثار هنری از ارزشمندترین و معروف ترین اساتید نگه داری می شوند که هر ساله افراد زیادی برای بازدید از این مجموعه راهی نیویورک می شوند و از جاذبه های مهم این موزه بازدید می نمایند. شم نیز در سفر به این منطقه و بازدید از این موزه می توانید با این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

منبع: دیجیاتور

به "موزه هنر متروپولیتن و جذابیت های بازدید از آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه هنر متروپولیتن و جذابیت های بازدید از آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید