همکاری های علمی بین المللی دانشگاه فنی وحرفه ای با کشور های همسایه، منطقه و دنیا توسعه می یابد

به گزارش وبلاگ وردپرس، مدیرکل دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای از توسعه همکاری های علمی بین المللی دانشگاه فنی وحرفه ای با کشور های همسایه، منطقه و دنیا اطلاع داد.

همکاری های علمی بین المللی دانشگاه فنی وحرفه ای با کشور های همسایه، منطقه و دنیا توسعه می یابد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ وردپرس، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای؛ فرج اله طالبی اتویی مدیرکل دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای مطرح نمود: در راستای بین المللی سازی فعالیت های دانشگاه فنی و حرفه ای و اجرای تفاهم نامه همکاری های علمی و بین المللی منعقده با دانشگاه پیتشت رومانی و دانشگاه پاریس 13 فرانسه، طبق توافقات به عمل آمده تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه به کشور رومانی اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: با عنایت به تحرک مجدد رویداد های حضوری علمی و بین المللی در دوران پسا کرونا در مورد تبادل اساتید، مجوز اعزام 25 نفر از اعضای هیات علمی به همراه 1 نفر سرپرست گروه اعزامی این دانشگاه به منظور شرکت در کارگاه های آموزشی در صنایع خودروسازی و قطعه سازی به ویژه گیربکس های اتوماتیک و الکترونیک خودرو، و بازدید از آزمایشگاه ها و کارگاه ها، تبادل تجربیات با اساتید گروه های فنی و مهندسی و بعلاوه تدریس به دانشجویان دانشگاه پیتشت رومانی برنامه ریزی شده است.

طالبی ادامه داد: تسلط به زبان انگلیسی، فعالیت تمام وقت در دانشگاه، ارتباط رشته تخصصی و تدریس در آن رشته، ذخیره امتیاز پژوهشی، سابقه خدمت کمتر از 27 سال، تسلط به کامپیوتر و نرم افزار های تخصصی رشته خود شاخص های انتخاب اساتید قلمداد می گردد.

مدیرکل دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه با اشاره بر اینکه طی فرایندی فهرست اساتید در 4 گروه مورد نظر بر حسب شاخص های اعلام به وسیله مرکز امور مدرسان معاونت آموزشی به منظور سنجش سطح زبان انگلیسی در اختیار دفتر نهاده شد گفت: مصاحبه به زبان انگلیسی به ترتیب با 10 نفر اول هر گروه انجام شد. در هر گروه چند نفر به دلایل شخصی از قبیل ابتلا به کرونا، عدم تمایل به حضور در رویداد، عدم آشنایی با زبان انگلیسی و ... از حضور در این رویداد بین المللی انصراف دادند و در نهایت از هر رشته شش نفر از اعضای هیات علمی انتخاب شدند.

وی گفت: در انتها اسامی 25 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه در رشته های چهارگانه به همراه 1 نفر سرپرست گروه جمعا 26 نفر، انتخاب و پس از طی مراحل اخذ مجوز از وزارت متبوع و مراجه ذیربط در نیمه دوم آبان امسال اعزام خواهند شد.

طالبی تأکید کرد: کلیه هزینه های اعزام هیات (هزینه های برگزاری دوره آموزشی، پرواز رفت و برگشت، اقامت، و پذیرایی و ...) از گرنت بین المللی تامین و پرداخت خواهد شد.

وی در انتها اذعان داشت: دفتر بین الملل در اقدامات پیش رو اعزام اعضای هیات علمی سایر رشته ها را به کشور های طرف قرارداد از جمله فرانسه، آلمان، اتریش، کره جنوبی، و ... و جذب دانشجویان غیر ایرانی شهریه پرداز و بعلاوه برگزاری دوره های توانمندسازی مدرسان برای اساتید دانشگاه های همتا در کشور های همسایه و مسلمان را در برنامه های خود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "همکاری های علمی بین المللی دانشگاه فنی وحرفه ای با کشور های همسایه، منطقه و دنیا توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری های علمی بین المللی دانشگاه فنی وحرفه ای با کشور های همسایه، منطقه و دنیا توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید