(ویدئو) 4 گل زیوبا که آقای گلی را از سردار گرفت

به گزارش وبلاگ وردپرس، آرتم زیوبا، مهاجم زنیت با 4 گلی که در بازی برابر تامبوف به ثمر رساند 20 گله شد و با پیشی دریافت از سردار آزمون 19 گله توانست آقای گل لیگ برتر روسیه در فصل 2021 - 2020 گردد.

(ویدئو) 4 گل زیوبا که آقای گلی را از سردار گرفت

به گزارش وبلاگ وردپرس، آرتم زیوبا در خصوص پیشی دریافت از سردار آزمون در رده بندی گلزنان لیگ برتر روسیه گفت: بله، توانستم پیشی بگیرم و آقای گل شوم. پس از بازی در رختکن شوخی می کردیم که اگر سردار آزمون متوجه شده باشد حتما از اسبش افتاده است! خوشحالم آقای گل شدم و رکورد گلزنی ام را از 17 به عدد 20 رساندم. این برای من خیلی ارزشمند است.

سرگئی سماک در واکنش به این پرسش که آیا زنیت به طور هدفمند در برابر تامبوف برای آقای گلی آرتم زیوبا و شکستن رکورد گلزنی اش بازی کرد، گفت: نه، هدفمند نبود. زیوبا این فرصت را داشت از سردار آزمون پیشی بگیرد. البته در بعضی لحظه های بازی برای بازیکنانی کوشش کردیم که نیازمند گلزنی بودند. خیلی خوشحالم که زیوبا با زدن 4 گل توانست آقای گل لیگ برتر روسیه گردد و رکوردش را بشکند.

سرمربی زنیت درباره دلیل غیبت تمامی بازیکنان خارجی زنیت در بازی برابر تامبوف گفت: این به دلیل برگزاری آخرین بازی زنیت در خارج از خانه بود و به آن ها استراحت داده بودیم. بسیاری از لژیونر های زنیت در جا های دوری زندگی می نمایند و پرواز ها زمان زیادی طول می کشید. باید محدودیت های ویروس کرونا و قرنطینه را هم در نظر می گرفتیم. وقتی فرصتی پیش آمد تا استراحت بیشتری نمایند این کار را انجام دادیم.

تیم زنیت سن پترزبورگ با 65 امتیاز قهرمان فصل جاری لیگ برتر روسیه شد.

در رده بندی گلزنان لیگ برتر روسیه آرتم زیوبا مهاجم زنیت با 4 گلی که برابر تامبوف زد 20 گله و آقای گل شد و سردار آزمون با 19 گل در رده دوم جای گرفت.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو

به "(ویدئو) 4 گل زیوبا که آقای گلی را از سردار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) 4 گل زیوبا که آقای گلی را از سردار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید