پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه خوارزمی بدون شرکت در آزمون

به گزارش وبلاگ وردپرس، مهلت ثبت نام الکترونیکی برای شرکت در مرحله پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری دانشگاه خوارزمی تا 4 خرداد ماه 1400 ادامه دارد.

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه خوارزمی بدون شرکت در آزمون

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ وردپرس، دانشگاه خوارزمی بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره تحصیلی دکتری به شماره 27676/62 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اصلاحیه شماره 697622/62 آیین نامه مذکور از میان متقاضیان واجد شرایط برای سال تحصیلی 2422-2422، در رشته های مندرج در جدول، بدون شرکت در آزمون، دانشجوی دکتری می پذیرد.

الف- شرایط عمومی:

اعتقاد به دین مبین اسلام با یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، متعهد به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی ایران، نداشتن ممنوعیت از تحصیل به تشخیص مراجع ذیصلاح.

ب- شرایط اختصاصی:

دانش آموختگان دارای میانگین کل 16 و یا بالاتر در مقطع کارشناسی برای تمامی رشته ها، دانش آموختگان دارای میانگین کل 17 و یا بالاتر بدون احتساب نمره خاتمه نامه در مقطع کارشناسی ارشد برای تمامی رشته ها و دفاع از نمره خاتمه نامه با درجه عالی بین نمره 20 - 18 است.

تاریخ فراغت از تحصیل کارشناسی ارشد متقاضی باید از تاریخ یکم شهریور سال 98 به بعد باشد. طول دوره تحصیل دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر 5 نیمسال باشد.

کسب حداقل 7 امتیاز از ردیف شماره یک بخش امتیازات پژوهشی در زمان آنالیز مدارک الزامی است. داشتن حداقل یک مقاله علمی و پژوهشی یا ISI مستخرج از خاتمه نامه چاپ شده یا دارای گواهی معتبر چاپ دارای شماره و زمان چاپ مقاله. چنانچه متقاضی هنوز پیروز به دفاع از خاتمه نامه خود نشده، مقالات ارائه شده باید در جهت رشته دانشجو باشد.

ثبت نام الکترونیکی

مهلت ثبت نام الکترونیکی برای شرکت در مرحله پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری دانشگاه خوارزمی از 4 اردیبهشت ماه شروع شده است و تا 4 خرداد ماه 1400 ادامه دارد. متقاضیان در این مدت زمان مهلت دارند نسبت به انجام ثبت نام و ارسال مدارک خود اقدام نمایند. برای دریافت مدارک مورد احتیاج برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

گفتنی است؛ اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه و همچنین زمان و مکان برگزاری مصاحبه در موقع متقضی به وسیله پایگاه اینترنتی دانشگاه خوارزمی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید لذا داوطلبان از هر گونه تماس غیر ضروری با این دفتر خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه خوارزمی بدون شرکت در آزمون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه خوارزمی بدون شرکت در آزمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید