پشت پرده حذف استوری حمایتی بازیکنان پرسپولیس از ابراهیم شکوری

به گزارش وبلاگ وردپرس، گویا بازیکنان پرسپولیس معتقدند بازگشت ابراهیم شکوری می تواند بسیاری از مسائل آن ها را مرتفع کند.

پشت پرده حذف استوری حمایتی بازیکنان پرسپولیس از ابراهیم شکوری

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ وردپرس، استوری حمایتی بازیکنان پرسپولیس از ابراهیم شکوری پیامی آشکار به وزیر ورزش بود و باید دید سجادی این پیام را شنیده یا نه.

همان طور که در جریان هستید چند روز قبل در خبری اختصاصی از شانس ابراهیم شکوری برای بازگشت به باشگاه خبر داده و نوشتیم شکوری از شانس زیادی برای جانشینی صدری برخوردار است. در این میان اگرچه هنوز وزیر ورزش برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس تصمیم نهایی را نگرفته اما بازیکنان پرسپولیس پس از بازی با فولاد با انتشار استوری مشترک از ابراهیم شکوری حمایت نموده تا به نوعی به انتخاب احتمالی او اشاره نموده باشند.

خبرهای دریافتی حاکی از آن است که شرایط باشگاه چندان مناسب نیست و همین موضوع اسباب دلخوری بعضی از بازیکنان را فراهم آورده است. نگاهی به بازی های اخیر پرسپولیس نشان می دهد بازیکنان همانند فصل قبل چندان یک دست نیستند. اتفاقاتی که در زمین بین آن ها رخ می دهد نیز این موضوع را تائید می نماید. در این میان بعضی بازیکنان بزرگتر تیم همانند سیدجلال حسینی و بعضی دیگر از سرخ پوشان اعتقاد دارند بازگشت ابراهیم شکوری می تواند در این مقطع چاره ساز بوده و مسائل تیم و باشگاه را به حداقل برساند.

همه این مسائل دست به دست هم داد تا تعدای از بازیکنان از نفرات باتجربه گرفته تا بازیکنان جوان تر پس از بازی با فولاد و در حالی که با سه گل در اهواز، فولاد را شکست دادند، با انتشار استوری هایی به شکل هماهنگ از شکوری حمایت کردند تا به نوعی به وزارت ورزش و شخص وزیر پیام دهند هرچند این استوری ها چند ساعت بعد پاک شد. گویا از باشگاه پرسپولیس با بازیکنانی که استوری گذاشته بودند تماس گرفته شده و به آن ها تاکید شده هرچه سریع تر استوری ها را پاک نمایند. اتفاقی که در نوع خود عجیب به نظر می رسد.به هر روی استوری های هماهنگ بازیکنان مهم ترین اتفاق حاشیه ای بعد از بازی با فولاد بود و البته پاک شدن استوری ها این حواشی را بیشتر کرد. باید منتظر بود و دید واکنش وزارت ورزش به درخواست بازیکنان پرسپولیس چه خواهد بود و آیا شخص وزیر این پیام صریح و آشکار را شنیده است یا نه.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پشت پرده حذف استوری حمایتی بازیکنان پرسپولیس از ابراهیم شکوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده حذف استوری حمایتی بازیکنان پرسپولیس از ابراهیم شکوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید