سنگ پرسپولیسی ها پیش پای حضور زنان در استادیوم

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران؛ هفته اول لیگ برتر بدون تماشاگر سپری شد. بسیاری این تصمیم را به نامه فیفا در مورد الزام حضور زنان در استادیوم نسبت می دهند.

سنگ پرسپولیسی ها پیش پای حضور زنان در استادیوم

به گزارش وبلاگ وردپرس، در حالی که وزیر ورزش در دو هفته گذشته تاکید داشت که نامه فیفا الزام آور نست و تنها پیشنهادی است، اما مسئولان سازمان لیگ نظر دیگری داشتند. آن ها می گویند فیفا ایران را ملزم به ورود زنان به استادیوم نموده است. از همین رو احتمالا در روز های آینده شاهد خبر های خوشی در این زمینه خواهیم بود.

چه اینکه در همین یکی دو روز اخیر هم واکنش های مثبتی از سوی مقام های تصمیم گیر داشتیم. وزیر کشور اظهار داشت که زنان می توانند در استادیوم حاضر شوند و سازمان لیگ هم اظهار داشت استادیوم آزادی زیرساخت لازم برای حضور زنان را دارد.

در این میان، اما در هفته دوم رقابت های لیگ برتر اتفاق ناگواری رخ داد. بازی فولاد و پرسپولیس در استادیوم آزادی به محلی برای فحاشی گسترده تماشاگران پرسپولیس تبدیل شد. این مسئله در روز های اخیر واکنش های زیادی به همراه داشته. در کنار همه واکنش ها به رفتار های نامتعارف تماشاگران پرسپولیس عده ای از مخالفان حضور زنان در استادیوم هم بهانه لازم را از این رهگذر یافتند.

آن ها که مدام می گویند حضور زنان به علت جو منفی استادیوم نامناسب است. حالا با اشاره به فحاشی تماشاگران پرسپولیس می گویند که آیا قرار است زنان را در چنین جوی وارد استادیوم کنیم؟

منبع: فرارو

به "سنگ پرسپولیسی ها پیش پای حضور زنان در استادیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگ پرسپولیسی ها پیش پای حضور زنان در استادیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید