چه استخرهایی احتیاج به گریل و گاتر دارند؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، یکی از لوازمی که برای استخرهای سرریز خانگی و عمومی ضروری بوده گریل و گاتر است. این لوازم، لذت استخر را افزایش داده و ورود و خروج کاربران از استخر را آسان می نماید. از طرفی، آب سرریز شده از طریق این شبکه کناری استخر بعد از فیلتر شدن به داخل استخر برگردانده می گردد. در ادامه به استخرهایی که احتیاج به شبکه دارند و ضرورت خرید و استفاده از گریل، گاتر و پله استخر خواهیم پرداخت. گریل و گاتر استخری که برای هر نوع استخر سرریز قابل اجراست با ظاهر زیبایی که دارند نظر کاربران را به خود جلب می نمایند.

چه استخرهایی احتیاج به گریل و گاتر دارند؟

میزان گریل استخر

متداول ترین میزان های استفاده شده از گریل که در کناره های استخرها استفاده می شود 19.5 سانتی متر و عرض 24.5 سانتی متر بوده که در استخرهای حرفه ای به شبکه های 30 سانتی متری افزایش می یابد. برای ایمنی بچه ها بسیار مهم است که فاصله بین شبکه های استخر حداقل باشد. با طراحی مناسب، از عبور برگ ها از دهانه بین شبکه ها و پایین آمدن آن به داخل مخزن تعادل جلوگیری می نمایند.

ضرورت استفاده از گریل و گاتر

گریل و گاتر، لوازم جانبی استخر قطعاتی ستند که بیشترین باکتری و موجودات زنده را در خود ذخیره می نمایند. بنابراین باید در اسرع وقت تهیه شوند و اقدامات احتیاطی انجام شود. اگر تجهیزات شما از نوع باکیفیت نباشد، مسائل بزرگی ایجاد می نمایند. لذا باید به کیفیت قطعه و موقعیت صحیح آن در هنگام خرید گاتر و گریل استخر توجه شود.

انعطاف پذیر و مقاوم

یکی دیگر از جنبه های مهم گریل و گاتر، طول عمر آنهاست. ساختار انعطاف پذیر و مقاومت در برابر سایش بخش مهمی از کیفیت آنها هستند. تمام کاری که شما انجام می دهید این است که از مقادیر بهینه آنها اطمینان حاصل کنید. استخرها فقط در صورتی عالی هستند که همه این مقادیر به طور همزمان ارائه شوند. تجهیزات کنار استخر لوازم جانبی کاربردی برای فعالیت، سرگرمی و یا ورزش هستند که معمولاً از عملکرد استخر پشتیبانی می نمایند.

قابل استفاده در استخرهای خانگی و عمومی

از گریل و گاتر می توان به راحتی در استخرهای خانگی استفاده کرد و از هدر رفتن زیاد آب جلوگیری نمود. در استخرهای عمومی بزرگ، گاترهای کناری استخر دو برابر ساخته می شوند. در آنها دو کانال دریچه وجود دارد. اولی آب سرریز شده را به مخزن تعادل می فرستد و از کانال دوم برای تخلیه استفاده می شود. این گریل های کنار استخر تماما از مواد مرغوب پلی اتیلن ساخته شده و با کیفیت هستند. بنابراین، ماندگاری آنها برای چندین سال است.

مزایای گریل و گاتر استخر

در استخرهای دارای کانال سرریز استفاده از شبکه های استخر موجب راحتی شناگر و زیبایی ظاهر استخر می شود. این وسایل ضروری آب سرریز را در مخزن تعادل جمع آوری نموده و دوباره به استخر برمی گردانند.

مدل های گریل و گاتر استخر

تنوع مدل های خرید گریل استخر و گاتر در حفاظ استخری فراوان است. ساده و کارآمد بودن آن توجه همه افرادی که وارد صنعت استخر می شوند را به خود جلب نموده است. این محصولات که معمولا در رنگ سفید فراوری می شوند ؛ در رنگ های مختلف به استخر شما رنگ می بخشند. در واقع، با سطح غیر لغزش و تکمیل استخر از هر طرف، یک عنصر مکمل است.

گریل ها مواد مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و ضد لغزش هستند. ابعاد آنها با توجه به نسبت ابعاد شبکه استخر ساخته می شود. بعلاوه می توانید پروفیل های شبکه ای را که کاملا ساخت داخل هستند خریداری نموده و از پروفیل های لبه برای نصب شبکه بهره ببرید.

موارد مهم در انتخاب گریل و گاتر

موضوعی که در انتخاب گریل و گاتر استخر باید به آن توجه کنید این است که در مواد و ساختاری باشند که اجازه تشکیل باکتری را نداده و به راحتی تمیز شوند ؛ بادوام بوده و از نظر بصری استخر شما را کامل می نمایند.

استخرهایی که احتیاج به گریل و گاتر دارند

در استخرهای سیستم سرریز، گریل و گاتر به منظور جمع آوری آب سرریز در اطراف استخر وجود دارد. توری های دریچه ای نسل نو، برخلاف گریتینگ های سنتی، با ساختارهای بادوام، سطوح ضد لغزش خاص و رنگ های متنوع، نه تنها از نظر عملکردی، بلکه از نظر ظاهری نیز به ارزش استخر شما می افزایند. در حالی که مدل های تک پلاگین امکانات ترکیبی انعطاف پذیری را به خصوص در استخرهای بی شکل ارائه می دهند، مدل های دو پلاگین با دوام خود به میدان می آیند.

استفاده از گریل و گاتر، بیشتر مناسب استخرهای عمومی، پارک های آبی و استخرهای مخصوص مسابقات و ورزش های آبی است. برای طراحی و ساخت استخرهایی با میزان 100 مترمربع و بیشتر از این سیستم استفاده می نمایند.

منبع: اتاق

به "چه استخرهایی احتیاج به گریل و گاتر دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه استخرهایی احتیاج به گریل و گاتر دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید