کوتاه ترین راستا پروازی دنیا ، پرواز یک دقیقه ای !

به گزارش وبلاگ وردپرس، کوتاه ترین پرواز تجاری دنیا آنقدر کوتاه است که حتی نمیتوانید آن را تصور کنید، در خبرنگاران در مورد این راستا پروازی بیشتر بدانید. لوگان ایر یک شرکت هواپیمایی اسکاتلندی است که در یکی از راستاهای پروازیش کوتاهترین راستا پروازی دنیا را ارائه میکند، این راستا به هیچ عنوان غیر ضروری نیست و شهروندان اسکاتلندی به این خط پروازی بسیار نیازمند هستند. در ادامه با این خط پروازی آشنا خواهید شد اگر چه هیچ وقت احتمالاً در زمان رزرو بلیط هواپیما به این راستا نیازی نخواهید داشت. با خبرنگاران همراه باشید.

کوتاه ترین راستا پروازی دنیا ، پرواز یک دقیقه ای !

کوتاهترین خط پروازی دنیا

اورکنی Orkney نام مجمع الجزایری است که در شمال اسکاتلند واقع شده است. خود اسکاتلند نیز شمال غرب اروپا واقع شده است و 790 جزیره را تحت پوشش قلمرو خود دارد. به معنای دیگر این منطقه جزایر حرف اول را میزنند و هر کدام مثل یک شهر میمانند که احتیاج هست مردمان این جزایر با یکدیگر در ارتباط باشند، خب در خیلی از این جهتها پرواهایی وجود دارد که البته همه آنها پروازهای داخلی هستند و نه بین المللی و افرادی مختلف برای اینکه خود را به جزایر مختلف برسانند میتوانند با رزرو بلیط هواپیما این کار را انجام دهند.

یکی از جزیره هایی که در مجمع الجزایر اورکنی واقع شده است از آن با عنوان وِست رِی Westray نام برده میشود و زیر 600 نفر در آن زندگی میکنند. از دیگر جزیره های مهم این بخش میتوان به پاپا Papa اشاره نمود که این دو جزیره به وسیله ایرلاین لوگان ایر به یک خط پرواز تجاری مجهز هستند که این پرواز فقط 90 ثانیه به طول مینجامد که در بعضی اوقات حتی به 60 ثانیه نیز میرسد. این جهت کاملاً کاربردی است و توانسته به کوتاه ترین پرواز تجاری دنیا معروفیت یابد.

در کل لوگان ایر پروازهای کوچکی دارد و با حدود 29 فروند هواپیما به یکی از پر کاربردترین و سریع ترین راه های دسترسی به جزایر اسکاتلند شناخته میشود.

جالب است بدانید کمترین زمانی که در جهت اورکنی تا پاپا به وسیله ایرلاین لوگان ایر به ثبت رسیده است فقط 47 ثانیه میباشد و این فوق العاده است. این پرواز برای کسانی که در اورکنی زندگی میکنند لازم است، اگرچه برای گردشگران نیز مفید واقع شده است، اجالب است بدانید هر کدام از جهتهای جزایر اسکاتلند از جذابیت های گردشگری زیادی برخوردار هستند.

از مهم ترین مواردی که میتوان به ضروری بودن این جهت با پرواز 8 نفره اشاره نمود: ارتباط معلم با دانش آموزان این منطقه ها، افراد خدمت رسان و کادر درمانی و بعلاوه گردشگران.

لوگان ایر به غیر از اسکاتلند با هواپیماهای بزرگ تر خود جهتهای بین المللی از جمله به دوسلدورف آلمان و برگن نروژ پرواز دارد که در صورت احتیاج میتوانید در سیستم وبلاگ وردپرس به جست و جوی بلیط هواپیما در این جهتها بپردازید.

منبع: تریپ

به "کوتاه ترین راستا پروازی دنیا ، پرواز یک دقیقه ای !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوتاه ترین راستا پروازی دنیا ، پرواز یک دقیقه ای !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید