5بازیکن را نداریم، فشار تمرینات دلیل مصدومیت بازیکنان استقلال نیست

به گزارش وبلاگ وردپرس، محمود فکری سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: باوجود بارندگی هایی که بود تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با روحیه خوبی برای این بازی آماده شده ایم. همه تیم هایی که مقابل استقلال بازی می نمایند انگیزه شان مضاعف می گردد و برای همین بازیکنان ما باید با توان بیشتری به میدان بروند.

5بازیکن را نداریم، فشار تمرینات دلیل مصدومیت بازیکنان استقلال نیست

وی بیان داشت: یزدانی، ریگی، غفوری، دیاباته و اسماعیلی مصدومان هستند که در این بازی آنها را در اختیار نداریم و باید از نفرات دیگری به جای آنها استفاده کنیم. البته مشکل غفوری مصدومیت نیست و به خاطر کیستی که از قبل در مینسک داشت و افزایش درد ناچار به چند روز استراحت شد.

سرمربی آبی پوشان در مورد افزایش تعداد مصدومان تیمش گفت: ریگی و رضاوند در جریان ملاقات با پیکان آسیب دیدند و از بازی خارج شدند و من می خواهم یک گله از داوران داشته باشم. ما همیشه سعی کردیم با کمتر انتقاد کردن فضای آرامی را برای داوران ایجاد کنیم تا با تمرکز کارشان را دنبال نمایند. اما در بازی قبلی دو بازیکن مان به دلیل خشونت بازیکنان حریف از میدان خارج شدند و دریغ از یک کارت که داور به بازیکنان حریف بدهد.

وی ادامه داد: مراقبت کردن از سلامتی بازیکنان از وظایف داور است و اوست که با ابزارهایی که در دست دارد موظف است از خشونت حریف جلوگیری کند. به جز این مواردی هستند مثل اشتباه در آفسایدگیری ها، پنالتی های ما که گرفته نمی گردد و پنالتی که به ضرر ما گرفته شد و از آن متضرر شدیم.

فکری تاکید نمود: دلیل مصدومیت بازیکنان ما فشار تمرینات نیست چون فرصتی برای فشار آوردن نداشتیم. اسماعیلی از قبل در زانویش درد داشت و دیاباته هم در تمرینی مصدوم شد که معمولاً بازیکنان آن را به چشم تفریح نگاه می نمایند تا تمرین. ما زمان کافی برای یک بدنسازی خوب نداشتیم و اصلاً فرصت فشار آوردن نبود. ممکن است فشاری که از قبل روی بازیکنان بوده و فرصت کم استراحت بین دو فصل بیشتر روی این افزایش مصدومیت ها تاثیر گذاشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "5بازیکن را نداریم، فشار تمرینات دلیل مصدومیت بازیکنان استقلال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5بازیکن را نداریم، فشار تمرینات دلیل مصدومیت بازیکنان استقلال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید