کشتی فرنگی

سوریان:در سه اردوی آینده شاکله تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان معین خواهد شد، از ملی پوشان در مسابقات رضایت داریم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: با کار صحیح و اصولی در اردو های پیش رو شاکله تیم ما تعیین خواهد شد تا در رقابت های قهرمانی آسیا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

13 اردیبهشت 1402

قهرمانی کشتی فرنگی ایران در جام تورلیخانوف با 10 مدال

در ادامه رقابت های روز پایانی کشتی فرنگی جام بولات تورلیخانوف در آلماتی قزاقستان، پژمان پشتام آخرین نماینده ایران در این رقابت ها و دارنده مدال برنز دنیا، در ملاقات فینال وزن 82 کیلوگرم مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان به روی...

19 تیر 1401

طلای تاریخی کشتی فرنگی از طریق یوسفی، دو طلای ایران در سه وزن دوم

به گزارش خبرنگاران، مسابقات 7 وزن از اوزان دهگانه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان طی روزهای 15 تا 17 مهرماه برگزار گشت که در انتها پیکارهای این اوزان تیم ایران به دو مدال طلا و 2 مدال برنز دست یافت. بر این اساس محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و علی اکبر...

3 آبان 1400

آزاد و فرنگی کاران المپیکی روسیه تعیین شدند

به گزارش خبرنگاران، در فاصله یک ماه مانده به المپیک 2021 توکیو، ترکیب تیم های کشتی روسیه برای حضور در این آوردگاه بزرگ به شرح زیر اعلام شد:

13 مرداد 1400

خبرنگاران کشتی گیران خراسان رضوی 2 مقام کشوری کسب کردند

مشهد- خبرنگاران- دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: 2 کشتی گیر این استان در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور گرامیداشت شهدای دانش آموز 2 مدال نقره به دست آوردند.

8 اردیبهشت 1400

فرنگی کاران کشورمان حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران، رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی انفرادی از فردا و با مسابقات پنج وزن نخست کشتی فرنگی در شهر بلگراد صربستان آغاز می شود.

30 دی 1399