آخرین واکنش رئیس اسکار به سیلی زدن بازیگر مشهور ، ما خیلی کوتاه آمدیم ...

به گزارش وبلاگ وردپرس، رئیس آموزشگاه اسکار اعتراف کرد در پاسخ به ماجرای سیلی ویلی اسمیت در اسکار نود و چهارم، به مقدار لازم سریع و کافی عمل نکرده اند.

آخرین واکنش رئیس اسکار به سیلی زدن بازیگر مشهور ، ما خیلی کوتاه آمدیم ...

به گزارش وبلاگ وردپرس به نقل از ورایتی، جانت یانگ رئیس آموزشگاه علوم و هنرهای تصویری متحرک در مراسم نهار نامزدهای اسکار 2023 اعتراف کرد در پاسخ به ماجرای سیلی زدن ویل اسمیت به کریس راک در مراسم سال پیش، در قد و مقدار های لازم ظاهر نشدند.

یانگ به نامزدهای سال جاری گفت: مطمئنم به خاطر دارید که چه رویداد بی سابقه ای را تجربه کردیم. آنچه روی صحنه رخ داد غیرقابل قبول بود و پاسخی که ما به آن دادیم هم کافی نبود. ما از این ماجرا یاد گرفتیم که آموزشگاه باید در موارد خاص کاملا شفاف و جوابگو عمل کند و به ویژه در موارد بحرانی باید برای حمایت از صنعت سینما سریع، دلسوزانه و قاطع وارد عمل شد. شما نباید در آینده انتظاری کمتر از این از ما داشته باشید.

سیلی اسمیت به کریس راک در پاسخ به شوخی وی با سر بی موی همسرش رخ داد و در ادامه مراسم ویل اسمیت اسکار برترین بازیگر مرد را برای بازی در شاه ریچارد دریافت کرد.

در حالی که مراسم اسکار اواخر مارس بود، این بازیگر یکم آوریل از آموزشگاه استعفا کرد و نوشت: به اعتماد آموزشگاه خیانت کردم و دیگر نامزدها و برندگان را از جشن گرفتن موفقیتشان و تجلیل کارهای فوق العاده شان محروم کردم. از این بابت دل شکسته ام.

اما هنوز چند روز دیگر طول کشید تا آموزشگاه اعلام کند عضویت اسمیت را لغو می نماید و وی را به مدت 10 سال از حضور در مراسم آموزشگاه محروم می سازد. آموزشگاه در بیانیه اش که 8 آوریل منتشر شد، تاکید نمود که به مقدار کافی در مراسم اسکار واکنش نشان نداده و اضافه نمود: ما کوتاه آمدیم چون برای رویدادهای غیرمنتظره آمادگی نداشتیم.

آخرین خبرها از بازیگری که به مجری سیلی زد | شرایط محرومیت 10 ساله

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین واکنش رئیس اسکار به سیلی زدن بازیگر مشهور ، ما خیلی کوتاه آمدیم ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین واکنش رئیس اسکار به سیلی زدن بازیگر مشهور ، ما خیلی کوتاه آمدیم ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید