آلودگی هوا، مسبب افزایش تماس های اورژانس

به گزارش وبلاگ وردپرس، سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش 28 درصدی تماس با اورژانس در پی افزایش آلودگی کلانشهر هااز جمله شهر اصفهان اطلاع داد.

آلودگی هوا، مسبب افزایش تماس های اورژانس

به گزارش وبلاگ وردپرس از اصفهان خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور با هشدار درباره افزایش آلودگی هوا، گفت شهروندان در کلان شهر ها از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری نمایند.

وی در پی افزایش غلظت آلایندگی و آلودگی هوا در کلانشهر های تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و شیراز، مجتبی خالدی، اضافه نمود: افراد سالمند، مادران باردار، بچه ها و افراد دارای بیماری های زمینه ای به هیچ عنوان در شهر تردد ننمایند.

وی با اشاره به افزایش آلودگی هوا در تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و شیراز گفت: با توجه به آلودگی هوا ورزشکاران به هیچ وجه در فضای باز فعالیت ننمایند.

خالدی بعلاوه با تاکید بر ضرورت مصرف لبنیات و سبزیجات در هوای آلوده اضافه نمود: شهروندان ترجیحا از دستگاه بخور در فضای منازل استفاده نمایند.

سخنگوی اورژانس با بیان اینکه در پی افزایش آلودگی هوا تماس با اورژانس 28 درصد افزایش پیدا نموده است، گفت: اتوبوس آمبولانس های اورژانس برای خدمت رسانی به شهروندان در میادین اصلی شهر مستقرند و چنانچه شهروندان علائمی از جمله سردرد، سرگیجه، تهوع و درد قفسه سینه داشتند می توانند به آن ها مراجعه نمایند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آلودگی هوا، مسبب افزایش تماس های اورژانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلودگی هوا، مسبب افزایش تماس های اورژانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید