مقرون به صرفه ترین مقاصد توریستی تفریحی دبی

به گزارش وبلاگ وردپرس، دبی شهر زیبایی برای گردشگران و تورهای مسافرتی است. جدای از طراحی مدرن شهری و آسمان خراش ها،انواع و اقسام تفریحات و جذابیت های توریستی در اختیار گردشگران توردبی قرار گرفته است. خواه به تنهایی به دبی سفر کنید یا به همراه دوستان و خانواده می توانید بنا بر شرایط از لحظات سفر خود لذت ببرید. این شهر با تنوع جاذبه های خود می تواند بارها و بارها مورد بازدید قرار بگیرد. در این مقاله قصد داریم صرفه ترین تفریحات و فعالیت هایی که در دبی ممکن است با کم ترین هزینه صورت بگیرد اشاره کنیم. را با خبرنگاران همراه باشید.

مقرون به صرفه ترین مقاصد توریستی تفریحی دبی

1) فواره های دبی

این فواره ها به عنوان بزرگترین فواره های پایکوبیان دبی محوطه روبه رویی برج العرب را به خود اختصاص داده اند. پایکوبی این فواره ها به همراه نور و موزیک های خاص چشم انداز ای جالب و تماشای را به وجود می آورد که موجب حیرت گردشگران توردبی می گردد. پایکوبی این فواره های بلند در حدود 30 دقیقه به طور می انجامد و بازدید از آن برای گردشگران تورمسافرتی رایگان خواهد بود. می توانید در این فضای سراسر هیجان از نور، موزیک و انرژی محیط لذت ببرید. تماشای آن به طور حتم برایتان جالب خواهد بود .

2) برج خلیفه

این برج به عنوان بلندترین آسمان خراش دبی چشم انداز ای جالب به این شهر نه چندان وسیع بخشیده. طراحی فوق العاده زیبا و معماری قابل توجه این بنا ستودنی است. این برج خارق العاده با 160 طبقه یکی از جذابیت های بصری دبی محسوب می گردد و می توان گفت به عنوان یکی از سنبل های بی چون و چرای دبی به شمار میرود که همیشه مورد بازدید گردشگرانی توردبی قرار می گیرد.

3) آکواریوم دبی

با ورود به این آکواریوم به دنیای زیر آب سفر می کنید و از بزرگترین مجموعه زیستی مصنوعی منطقه لذت می بردید. این آکواریوم مملوء است از گونه های متفاوت کوسه ماهی ها و دیگر آبزیان استو چشم انداز ای جالب و زیبا را به گردشگران تورمسافرتی ارائه می دهد. می توانید برای بازدید از آن توریک روزه ای را تدارک ببینید. آکواریوم دبی تونلی 48 متری است که می توانید لحظاتی شاد و هیجان انگیز را در آن تجربه کنید.

4) برج العرب

این برج در واقع یک هتل هفت ستاره است که بر روی یک جزیره مصنوعی احداث شده. گردشگران در صورتی که محدودیت مالی نداشته باشند می توانند اقامتی رویایی را در آن تجربه نمایند. در غیر این صورت با تماشای این ساختمان جالب و عکاسی از آن می توان از زیبایی و معماری ماهرانه اش لذت برد.

5) Ras Al Khor

این منطقه سالانه پذیرای حجم بالایی از پرندگان نادری است که در کوچ خود از این مرداب گذر می نمایند. این منطقه حفاظت شده به گونه ای طراحی شده که بتوان آزادانه و به صورت رایگان از آن بازدید کرد. برای تماشا انواع پرندگان و آبزیان به این منطقه سر بزنید و از نزدیک شاهد هنرنمایی آنها باشید. بیشتر گردشگران توردبی بازدید از این منطقه را جزو برنامه های سفر خود قرار می دهند.

6) Abra Ride

ابرا گونه ای خاص از تاکسی های دریایی است. این قایق سنتی شما را به سفری خاص و لذت بخش می برد و این امکان را در اختیار گردشگران توردبی قرار می دهد که از اطراف شهر بازدید نمایند. سفر با این قایق ها بسیار محبوب و ساده است و بدون احتیاج به تهیه بلیط می توانید توریک روزه ای را به آنها اختصاص دهید.

منبع: همگردی

به "مقرون به صرفه ترین مقاصد توریستی تفریحی دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین مقاصد توریستی تفریحی دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید