از قصه های کوتاه مهربانی تا داستان بلند تخیلی، آثار تازه پروین پناهی در بازار نشر

به گزارش وبلاگ وردپرس (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، پروین پناهی با اعلام این خبر گفت: دبیری ادبی این داستان ها -که برای گروه سنی ب و ج منتشر شده- را شکوه قاسم نیا بر عهده داشته است.

از قصه های کوتاه مهربانی تا داستان بلند تخیلی، آثار تازه پروین پناهی در بازار نشر

وی شرح داد: چی شد، چی نشد و قصه های دیگر شامل چند قصه کوتاه از جمله کیک وانیلی با روکش شکلات، ماهی های شاخ دارِ جنگل آباد و... برای بچه ها است که در 32 صفحه رنگی با تصویرگری حمید خلوتی منتشر شده است.

وی در ادامه اضافه نمود: پریچه و درّه پولک غول نیز یک داستان بلند بچه هاه است که در 40 صفحه رنگی با تصاویری از ساناز زمانی به انتشار رسیده است. پریچه یک پری دریایی کوچک است که از اتفاقات تکراری زیر دریا خسته شده و در پی کشف چیزهای تازه سفر هیجان انگیزش به درّه پولک غول را آغاز می کند.

در بخشی از کتاب چی شد، چی نشد و قصه های دیگر می خوانیم:

پسته خانوم می خواهد آش بپزد و به همسایه ها بدهد اما کاسه کم دارد. خب می تواند از همسایه نزدیکش کاسه به امانت بگیرد؛ اما اگر کاسه همسایه بیفتد و بشکند، چی کار کند؟ قصه چی شد، چی نشد قصه مهربانی و امانت داری همسایه هاست.

انتشارات قصه و داستان چی شد، چی نشد و قصه های دیگر را با شمارگان 3000 هزار جلد و قیمت 20000 هزار تومان و پریچه و درّه پولک غول را با شمارگان 2000 هزار جلد و قیمت 25000 هزار تومان روانه بازار نشر کرده است.

پروین پناهی متولد سال 1364 و عضو انجمن نویسندگان کودک ونوجوان است. وی پیش از این آثاری چون شارلوی 2726، شاه وماه، آلتای، تپه هفت دیو، هاچی وبالدرین، فوتی فروتی غوله، وانت آبی قراضه، اردک پزپزی و بز وزوزی، یک بچه زرافه صبحانه نخور، آقای کلوچه پز، گلابتون و زنگوله هزارساله و سه غول کچل در پی گنج و... را به حوزه ادبیات کودک ونوجوان عرضه کرده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "از قصه های کوتاه مهربانی تا داستان بلند تخیلی، آثار تازه پروین پناهی در بازار نشر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از قصه های کوتاه مهربانی تا داستان بلند تخیلی، آثار تازه پروین پناهی در بازار نشر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید