اعلام آمادگی یک بازیکن مطرح خارجی برای حضور در پرسپولیس ، واکنش گل محمدی چیست؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، جلال الدین ماشاریپوف تمایل خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام نموده است. جلال الدین ماشاریپوف از انگیزه های زیادی برای رویارویی با النصر برخوردار است.

اعلام آمادگی یک بازیکن مطرح خارجی برای حضور در پرسپولیس ، واکنش گل محمدی چیست؟

به گزارش وبلاگ وردپرس به نقل از طرفداری، طی 24 ساعت اخیر شایعات زیادی در خصوص انتقال بازیکن ازبک به پرسپولیس مطرح شده است. جلال الدین ماشاریپوف هافبک نفوذی و وینگر جدا شده النصر که طی سال های گذشته یکی از ستاره های فوتبال آسیا بوده و نامی شناخته شده برای فوتبال دوستان قاره کهن است. جالب اینجاست ماشاریپوف برای انتقال و پیوستن به پرسپولیس نیز اعلام آمادگی نموده است.

اما بزرگترین مانع او برای حضور در پرسپولیس درحالی که شخصا تمایل زیادی به این انتقال دارد، پست بازی او است. جلال الدین ماشاریپوف ذاتا یک هافبک کناری و وینگر است و با وجود اینکه بازیکن با کیفیتی است اما پرسپولیس در پست او ترافیک بازیکن دارد. هرچند ماشاریپوف یکی از همان سبک بازیکنانی است که هم دوندگی بالایی دارد و هم در سیستم بدون مهاجم یحیی می تواند مثل وحید امیری در نقش مهاجم کاذب ایفای نقش کند اما بعید است سرمربی سرخ ها راضی به انتقال او گردد چرا که در همین شرایط علاوه بر وحید امیری بازیکنانی چون امید عالیشاه، محمد عمری، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی و حتی یاسین سلمانی را دارد که همگی می توانند در این پست بازی نمایند.

به تمام این ها اضافه کنید این بازیکن با توجه به جدایی از النصر برای رویارویی با این تیم با پیراهن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بسیار باانگیزه است. اما از آن جایی که پرسپولیس در فهرست 19 نفره بزرگسال خود تنها یک جای خالی دارد بسیار بعید است یحیی گل محمدی چنین ریسکی نموده و به جای مهاجم، جلال الدین ماشاریپوف را جذب کند.

البته که طبق پیگیری ها خود این بازیکن برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "اعلام آمادگی یک بازیکن مطرح خارجی برای حضور در پرسپولیس ، واکنش گل محمدی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی یک بازیکن مطرح خارجی برای حضور در پرسپولیس ، واکنش گل محمدی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید