اولیانوف و معاون جوزف بورل درباره برجام تبادل نظر کردند

به گزارش وبلاگ وردپرس، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز دوشنبه در پیامی توییتری از تداوم برگزاری پنجمین دور از نشست کمیسیون مشترک برجام سخن گفت.

اولیانوف و معاون جوزف بورل درباره برجام تبادل نظر کردند

نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین در این خصوص نوشت: امروز با انریکه مورا (معاون جوزف بورل دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا) و دیگر همکاران سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا برای بحث درباره موضوعات مرتبط با مذاکرات وین در خصوص برجام ملاقات کردم.

میخائیل اولیانوف ساعاتی پیش نیز اعلام نموده بود: نشست سه جانبه هیأت های نمایندگی ایران، روسیه و چین در مذاکرات وین پیرامون برجام امروز برگزار گردید. شرکت کنندگان درباره شرایط جاری و راستا پیش رو (در مذاکرات) گفتگو کردند.

اولیانوف دیروز هم نوشته بود: پنجمین دور از مذاکرات وین درباره برجام ادامه دارد. تا این لحظه برنامه ای برای دور ششم این گفتگوها وجود ندارد. مذاکره کنندگان با این درک پیش می فرایند که دور فعلی باید دور انتهای مذاکرات باشد.

این در حالیست که وی هفته گذشته و در خلال پنجمین نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام نموده بود: اعضای برجام در کوششند تا مذاکرات هرچه زودتر با موفقیت انتها یابد. کمیسیون مشترک پنجمین و احتمالاً آخرین دور مذاکرات وین در خصوص احیای برجام را شروع کرد. شرکت کنندگان ابراز آمادگی کردند تمام کوشش خود را برای حل و فصل مسائل به جامانده و انجام هرچه سریع تر مذاکرات با موفقیت انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اولیانوف و معاون جوزف بورل درباره برجام تبادل نظر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیانوف و معاون جوزف بورل درباره برجام تبادل نظر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید