اپل مبدل USB، C به لایتنینگ را با قیمت 29 دلار می فروشد

به گزارش وبلاگ وردپرس، اپل بعد از تجهیز گوشی های سری آیفون 15 و 15 پرو به پورت USB-C تصمیم گرفته مبدل USB-C به لایتنینگ را به صورت مجزا و با قیمت 29 دلار راهی بازار کند.

اپل مبدل USB، C به لایتنینگ را با قیمت 29 دلار می فروشد

اپل ساعاتی پیش از گوشی های سری آیفون 15 به صورت رسمی رونمایی کرد. این گوشی ها در چهار مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس رونمایی شده اند که اپل در هر چهار مدل از پورت USB-C به جای لایتنینگ استفاده نموده است. پورتی که سرعتی به مراتب بیشتر را در مقایسه با لایتنینگ ارائه می نماید. حالا برای اینکه اپل به کاربرانش یاری کند از کابل لایتنینگ خود به برترین شکل ممکن استفاده نمایند، یک مبدل لایتنینگ به USB-C را به صورت جداگانه و با قیمت 30 دلار به فروش می رساند.

این مبدل به کاربران اجازه می دهد کابل های لایتنینگ خود را بدون هیچ مسئله ای به آن متصل نموده و سپس سر دیگر را که از نوع USB-C است به گوشی آیفون تازه خود یا هر دستگاه دیگری که از پورت USB-C بهره می برد متصل نمایند. این مبدل بعلاوه می تواند سه کار شارژ، انتقال داده و بعلاوه انتقال صدا را انجام دهد.

علاوه بر این ها، این مبدل USB-C قابلیت اتصال به بسیاری از ماشین ها از جمله آن هایی که از قابلیت CarPlay پشتیبانی می نمایند را هم دارد. به این صورت که می توانید مستقیما یک کابل USB متصل به خودرو را به پورت USB-C آیفون خود متصل کنید.

اپل در حال حاضر کابل USB-C متعددی را هم در فروشگاهش به فروش می رساند که از جمله این موارد می توان به 1 متری 60 واتی و 2 متری 240 واتی اشاره نمود. بعلاوه مبدل USB-C به لایتنینگ اپل هم برای فروش در دسترس واقع شده است و قیمت آن هم به 29 دلار می رسد.

توجه داشته باشید نه این مبدل و نه آداپتور شارژر درون بسته بندی آیفون های تازه قرار ندارند و شما با خرید گوشی تازه، فقط یک کابل دو سر Type-C را دریافت خواهید کرد.

منبع: 9to5Mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل مبدل USB، C به لایتنینگ را با قیمت 29 دلار می فروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل مبدل USB، C به لایتنینگ را با قیمت 29 دلار می فروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید