فروش خودروهای سواری به وسیله سامانه یکپارچه انجام می گردد ، عرضه یک خودرو خارج از سامانه

به گزارش وبلاگ وردپرس، در روزهای اخیر بخشنامه ای در سایت ها و فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن اعلام شده بود که یک گروه خودروسازی میخواهد از 11 تا 26 اردیبهشت ماه فروش محصولات خود را در سامانه یکپارچه اجرایی کند اما این شرکت مطرح کرد که تنها یک محصول خود را خارج از سامانه از امروز شروع نموده است.

فروش خودروهای سواری به وسیله سامانه یکپارچه انجام می گردد ، عرضه یک خودرو خارج از سامانه

به گزارش وبلاگ وردپرس، با توجه به اینکه خودروسازان موظف هستند تنها محصولات خود را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و در قالب طرح های تعیین که مرحله اول آن برگزار و نوبت دهی ها نیز اجرا شده و مرحله دوم از 16 اردیبهشت ماه شروع می گردد، عرضه نمایند؛ بنابراین موضوع عرضه سواری گروه صنعتی کرمان موتور که در فضای مجازی منتشر شده بود تخلف به حساب می آمد.

پیگیری از گروه کرمان موتور، تعیین شد که این بخشنامه فروش صرفا برای پیکاپ KMC T8 اجرایی خواهد شد که مشمول این الزام نیست و سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان، مجوز فروش این محصول را به شرکت داده است.

لازم به ذکر است که سواری خودروسازان الزاما بایستی تنها در سامانه یکپارچه عرضه شوند و بر اساس اطلاعات اعلامی شرکت کرمان موتور شرایط و زمان بندی فروش خودروهای سواری این شرکت KMC J7، جک j4، جک S5 و جک S3 بر اساس تصمیمات شورای رقابت و پس از تصمیم گیری این نهاد اعلام خواهد شد.

عرضه ای خارج از سامانه یکپارچه

طرح فروش فوق العاده پیکاپ T8 کرمان موتور با قیمت قطعی یک میلیارد و 650 میلیون تومان و موعد تحویل 90 روز (کاری) با مدل 1402 از امروز (یکشنبه 11 اردیبهشت ماه) به مدت 16 روز (تا 26 اردیبهشت ماه) به وسیله سایت فروش اینترنتی این شرکت به نشانی kermanmotor.com اجرایی خواهد شد.

در شرایط این طرح آمده است که متقاضی نبایست خرید از محصولات کرمان موتور (اعم از نقد و اقساط) در 24 ماه گذشته داشته باشد و حداقل سن 18 سال، واریز از یک شماره حساب (عدم لزوم حساب به نام خود فرد متقاضی) و تطابق شماره تلفن همراه با نام متقاضی اعمال می گردد.

طبق اعلام گروه صنعتی کرمان موتور، طرح فروش خودروی پیکاپ کرمان موتور از امروز خارج از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی انجام می گردد.

به گفته مدیران شرکت کرمان موتور، این شرکت با برنامه ریزی برای افزایش فراوری خودروهای سواری خود در امسال تصمیم دارد تا هر چه بیشتر به احتیاج بازار پاسخ گفته باشد و ضمن عرضه فراوری سواری ها، در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای سواری در ایجاد ثبات و تعادل بازار خودرو به یاری وزارت صمت و شورای رقابت بیاید.

منبع: همشهری آنلاین

به "فروش خودروهای سواری به وسیله سامانه یکپارچه انجام می گردد ، عرضه یک خودرو خارج از سامانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش خودروهای سواری به وسیله سامانه یکپارچه انجام می گردد ، عرضه یک خودرو خارج از سامانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید